Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@20:32:15 GMT

افشاگری مدل آمریکایی از "روابط ویژه" با بوریس جانسون

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۸۴۸

افشاگری مدل آمریکایی از 'روابط ویژه' با بوریس جانسون

یک تاجر و مدل سابق آمریکایی امروز (دوشنبه) به شبکه "آی‌تی‌وی" گفت، با بوریس جانسون در دورانی که شهردار لندن بوده و همسر داشته، "رابطه بسیار ویژه‌ای" داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، جنیفر آرکوری، مدل سابق و تاجر آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه رابطه‌اش با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس و شهردار سابق لندن چگونه رابطه‌ای بوده، اظهار کرد: «من به این سوال پاسخ نمی‌دهم اما می‌توان گفت رابطه بسیار ویژه‌ای میان ما وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود، حدود یک هفته پیش تلاش کرده با جانسون تماس بگیرد اما اندکی پس از آنکه جانسون گوشی را برداشته، "مردی با لهجه چینی" شروع به صحبت کرده است. آرکوری در روزهای گذشته جانسون را به بی‌محلی به او از زمان تصدی نخست‌وزیری انگلیس متهم کرد.

رسوایی در روابط آرکوری و جانسون از زمانی آغاز شد که روزنامه ساندی تایمز گزارش کرد، این مدل سابق آمریکایی و نخست‌وزیر انگلیس در زمانی که جانسون شهردار لندن بوده و هنوز از همسر سابقش جدا نشده بوده، با یکدیکر رابطه‌ای بسیار نزدیک داشته‌اند.

این گزارش‌ها پس از آن منتشر شدند که جانسون به دادن برخی امتیازات غیرقانونی به آرکوری از جمله شرکت در مذاکرات تجاری محرمانه و پرداخت تسهیلاتی تا ۱۰۰ هزار پوند از سرمایه نهادهای دولتی متهم شد. جانسون و آرکوری هر دو بارها رابطه صمیمانه با یکدیگر را تکذیب کرده و تاکید داشته‌اند که از سرمایه‌های دولتی سوء استفاده نکرده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوریس جانسون روابط ویژه مدل آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز

به گزارش آناتولی، گروه انصارالله یمن روز گذشته اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ ویرانگر اسرائیل در ماه اکتبر علیه نوار غزه، ۱۰۲ کشتی اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را هدف قرار داده است.

عبدالملک الحوثی، دبیر کل انصارالله یمن در یک سخنرانی که از شبکه تلویزیونی المسیره پخش شد، گفت: در طول ۲۰۲ روز تجاوز اسرائیل به غزه، حدود ۱۰۲ کشتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود که روزانه حدود دو کشتی مرتبط با اسرائیل هدف حمله این گروه قرار می‌گیرد. ناوبری کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ ۸۰ درصد کاهش یافته است.

الحوثی گفت که این گروه به دنبال گسترش و تقویت عملیات خود در اقیانوس هند است و تاکید کرد که در نتیجه کشتی‌های آمریکایی به مسیر‌های دریایی طولانی‌تر روی آورده اند که بر اقتصاد جهانی تأثیر گذاشته و هزینه کشتیرانی، بیمه حمل و نقل دریایی و قیمت کالا‌ها را افزایش داده است. 

وی گفت: هزینه عملیات بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا بالغ بر ۵۰ میلیون دلار بوده است که امری بی سابقه بوده و برای آنها مشکلی واقعی ایجاد می‌کند.

هیچ اظهارنظر فوری از سوی ایالات متحده، انگلیس یا اسرائیل در مورد اظهارات وی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند