Web Analytics Made Easy - Statcounter


جلال محمود زاده نماینده مهاباد در مجلس در گفتگو باخبرنگار الف با بیان اینکه طرح استیضاح حجتی در دستور کار امروز کمیسیون کشاورزی مجلس قرار داشت، گفت: آقای حجتی با  حضور در کمیسیون به سوالات و ابهامات نمایندگان متقاضی استیضاح پاسخ داد اما توضیحات وی برای نمایندگان قانع کننده نبود.


وی با بیان اینکه این استیضاح 38 امضا دارد و نمایندگان امضاهای خود را پس نگرفتند، تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس امروز نامه ای به هیت رئیسه مجلس میزند و گزارش خود مبنی بر قانع نشدن نمایندگان از توضیحات وزیر را اعلام میکند تا استیضاح در دستور صحن مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه استیضاح مذکور 18 محور دارد، گفت:واردات محصولات کشاورزی،ضرر کشاورزان از نخریدن محصولات،بی توجهی به تولیدات داخلی،بی توجهی به قوانین بالادستی و عزل و نصب ها از جمله این محورهاست.

در سالهای گذشته استیضاح حجتی بارها در مجلس مطرح شد.حجتی حتی روز چهارشنبه 23 اسفند 96 در صحن مجلس استیضاح شد اما مجددا از نمایندگان رای اعتماد گرفت. 

بعد از آن  وی بارها در معرض استیضاح قرار گرفت اما طرح استیضاح وی  از دستور کار مجلس خارج شد.

آخرین بار  21 اسفند سال گذشته بود که استیضاح این وزیر در 20 محور  از سوی 51 نماینده تهیه شد اما در خرداد امسال از دستور کار مجلس خارج گردید.

برای استیضاح یک وزیر به امضای حداقل 10 نماینده نیاز است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات