Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ماه به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر است.

 در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از  ۱۵ کشور جهان، ۴۰ مشارکت‌کننده بین المللی از ۲۵ کشور و ۲۶۰ مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور دارند.

برگزاری بیش از ۳۰۰ ملاقات تجاری بین مشارکت‌کنندگان، حضور بیش از ۲۰ سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف در پنل‌ها و نشست‌های تخصصی و اجرایی شدن اپلیکیشن کیش اینوکس از  دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت‌کنندگان اصلی نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی و مهم همانند سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه، سازمان بورس و اوراق بهادار بانک‌ها و بیمه‌ها هستند و مشارکت پررنگ بخش خصوصی نیز از جمله اهداف این رویداد است.

گفتنی است گروه مالی ملت، ایمیدرو، تامین سرمایه امید، تامین سرمایه بانک مسکن، هلدینگ خلیج فارس، بانک شهر، بانک رفاه کارگران،   شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت سنگ آهن گوهر زمین، شرکت ملی مس ایران، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد مبارکه، بیمه مرکزی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان و شهرداری های شهرهای مختلف کشور از جمله مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه Kish Invex ۲۰۱۹  هستند.   

 رویداد بزرگ بازار پول و سرمایه با عنوان "اینوکیس کیش ۲۰۱۹"  با هدف رونق تولید، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری درکشور و افزایش شناخت نسبت به  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های عظیم بازار پول و سرمایه و هم افزایی دست اندرکاران اقتصادی درتقویت توان اقتصادی کشور برپا شده است.  

تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به موسسه‌های دانش‌بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تسهیلات وِیژه و بی‌سابقه ای به موسسه‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۱۹ ارائه می دهد.

 در قالب این تسهیلات، ۹۰ درصد از هزینه های حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی "کیش اینوکس"، توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین و پرداخت خواهد شد.  

 این تسهیلات شامل پرداخت اجاره فضا و طراحی و ساخت غرفه تا سقف ده میلیون تومان  است، همچنین شرکت های دانش بنیان متقاضی شرکت در پاویون تنها ده درصد هزینه معادل یک میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

علاوه براین،  قراردادهای تجاری در زمینه محصولات دانش‌بنیان که درحاشیه این نمایشگاه منعقد شود نیز مشمول این تسهیلات خواهد بود.  

برچسب‌ها کیش نمایشگاه کیش اینوکس 2019 بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش نمایشگاه کیش اینوکس 2019 بازار بورس کیش نمایشگاه کیش اینوکس 2019 بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته دوم اردیبهشت ماه را متعادل مثبت پیش‌بینی کرد و صنایع فولادی و پتروشیمی را به عنوان صنایع پیشتاز این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز - سعید ترکاشوند؛ «هومن عمیدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بورس در این هفته تحت تاثیر برخی احتمالا روند متعادل مثبتی را پشت سر خواهد گذاشت. گزارش فرودین ماه تمامی شرکت‌های بورسی در سامانه کدال منتشر شده و شرایط همگی نشان از آن دارد که در این ماه روند اکثر شرکت‌ها در وضعیت خوبی قرار داشته است.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: بر طرف شدن سایه اخذ مالیات بر عایدی از سر بورس، یکی دیگر نکات مهمی بود که خبر آن در هفته قبل منتشر شد. با وقوع این اتفاق بخشی از نگرانی‌های فعالان بازار سرمایه مرتفع شد. علی‌رغم رفع این موضوع، خروج نقدینگی همواره از جمله چالش‌های همیشگی بازار سرمایه است. تاکنون تزریق پول خاصی به بازار شکل نگرفته است.


وی تصریح کرد: با توجه به عقب ماندگی که بورس نسبت به سایر بازار‌های موازی با خود دارد، پیش‌بینی می‌شود با نهایی شدن برخی احتمالات موجود در بازار مانن تغییر در نرخ ارز نیمایی، بخشی از این عقب‌ماندگی مرتفع شود.


عمیدی همچنین درباره صنایع پیشتاز این هفته بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که در هفته دوم اردیبشهت ماه، تعدادی از نماد‌های فولادی و پتروشیمی و همچنین بعضی از شرکت‌های حمل و نقل در مقایسه با سایر نماد‌ها از وضعیت خوبی برخودار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار بورس ، بازار سهام ، صنایع بورسی ، فولادی‌ها ، پتروشیمی ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9f

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر