Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم به‌پائی ظهر عصر  دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌شرقی با اشاره به بروز رسانی کردن پرونده‌های هیات نظارت،اظهارکرد: هفت هزار و ۳۲۹ فقره پرونده طرح شده را با برگزاری 2 جلسه دادگاه بدوی و هیات نظارت رسیدگی کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۳۳ فقره پرونده دادگاه سردفتران در آذربایجان شرقی تشکیل شده است، افزود: با توجه به اینکه استان ما قطب اقتصادی است، از این‌رو خواستیم تا دفترهای رسمی اسناد و ازدواج  به صورت کانون شوند که با حمایت استانی کانون سردفتران شکل گرفت و انتخابات آن نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته به‌پائی درآمد حاصل از دفاتر ثبت استان، در حدود ۴ بیلیون ریال بوده که به خزانه دولت واریز شده است. 

وی ادامه داد: ۲۴ بیلیون ریال معوقه بانکی در تمام شهرستان ها با اجرای اسناد رسمی مطالبه و وصول کرده‌ایم و به خزانه دولت برگشت داده‌ایم. 

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی افزود: در خصوص اجرای اسناد رسمی نیز ۸۳ هزار پرونده تشکیل و ۱۰۰ هزار نیز مختومه شده است. 

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۷۰۷ سند کاداستر داریم،خاطرنشان کرد: بخش‌هایی مانند فرودگاه تبریز، زندان تبریز و ورزشگاه یادگار امام بیش از ۵۰ سال بود که سند نداشتند و به دنبال سند هم نبودند ولی به همت حمایت‌های قضایی به همه آنها سند دادیم تا از هرگونه تعارض و تداخل و زمین‌خواری جلوگیری شود. 

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: پیش از این اداره اجرایی با ۴چهار نفر مدیریت می‌شد، ولی اکنون با ۳۰ نفر این قانون را اجرایی می‌کنند.  

به‌پائی در خصوص ثبت شرکت‌ها نیز گفت: با پیگیری مسوولان رده بالا، توانستیم ۲۳ واحد ثبتی به مرکزیت تبریز بیاوریم و با ۳۵ کارمند خدمات ثبت شرکت ارائه دهیم. 

وی اضافه کرد: دفتر اسناد رسمی دستی نیست و به همت سازمان و قوه قضائیه ۷۴ هزار خدمت به صورت الکترونیکی هستند. 

به پائی یادآور شد: اولین دکل ۳۰ متری در جلفا با خطای کمتر از یک میلی‌متر را نصب کردیم که فعالیت کاداستری می‌کند. 

وی، با اشاره به تعامل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان  شرقی با سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی گفت: برای ۵۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران جلسه ثبت شرکت‌ها برگزار کرده ایم و الان در خود استان آذربایجان شرقی پروانه فعالیت حقوقی صادر می‌شود. 

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی با بیان اینکه حدود یک میلیارد تومان برای ساخت ساختمان اسناد در شرق تبریز اعتبار گرفتیم، افزود: همچنین برای ساخت ساختمان در شهرستان‌های اولویت‌دار نیز اعتباراتی داریم. 

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی زمین خواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی زمین خواری ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا حسینی پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۵ فقره پرونده تخلف حوزه‌های مختلف دامپزشکی در استان تشکیل شد، ابراز داشت: هدف از این نظارت و بازرسی‌ها برخورد با عوامل تهدید سلامت جامعه است.

وی ضمن بیان اینکه بهداشت فرآورده‌های دامی از جمله خط قرمزهای این اداره کل است، افزود: با تخلفاتی که سلامت مردم را به خطر بیندازد برابر قانون با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ضمن بیان اینکه از تعداد پرونده‌های تخلف ۳۵ مورد به دادسرا و دادگاه ارجاع یافت، ابراز داشت: قطعاً به منظور پیشگیری از تخلفات انجام نظارت و بازرسی توسط کارشناسان دامپزشکی در دست اقدام است.

حسینی ضمن بیان اینکه ۹۳ پرونده تخلف مورد رسیدگی قرار گرفته است، تصریح کرد: هفت پرونده نیز به دایره تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلان ارجاع داده شدند.

وی بابیان اینکه طی سال جاری این نظارت‌ها مستمر ادامه دارد، افزود: تشکیل پرونده‌های حقوقی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل آن حاکی از رشد پنج درصد است.

کد خبر 6097038

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران