Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سیدحسین نقوی‌حسینی در توضیح نشست امروز دوشنبه (۲۷ آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که در روزهای گذشته جهت تامین امنیت مردم تلاش و حتی شهدایی را تقدیم کردند، گفت: آقای ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در این نشست اذعان کرد که «این حوادث با نفوذ و تحریک معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته و باعث جان باختن تعدادی از شهروندان و خسارت به اموال عمومی شد که با بیانات معجزه آسای مقام معظم رهبری فروکش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای ذوالنور در ادامه نشست یادآور شد که «مقدمات اجرایی طرح درست فراهم نشده بود و مجلس و نمایندگان نیز مطلع نبودند. رئیس جمهور نیز اخیرا در این زمینه با مردم صحبت نکرده بود.»

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه مجدد موارد ارجاعی شورای نگهبان درباره کنوانسیون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پسماند هسته‌ای و کنترل مواد پرتوزا بررسی شد و براساس نتیجه جمع بندی شروطی در ابتدای کنوانسیون قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون شرطی برای این کنوانسیون قرار داد، از جمله اینکه «در اجرای این کنوانسیون رعایت بند پنجم اصل سوم قانون اساسی به ویژه در مورد بند ۴ بخش یک ماده ۶ و بند ۴ بخش یک ماده ۱۳ و همچنین ماده ۳۲ الزامی است».

این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین برای جایگزینی آقای کاظم جلالی که اخیرا استعفایشان در صحن تصویب شده صحبت شد و در مورد داوطلبان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رأی‌گیری شد. بر اساس نتیجه آراء حجت الاسلام مصطفی ذوالقدر به عضویت کمیسیون درآمد.

نقوی حسینی ادامه داد: سوال آقای جاسمی نماینده کرمانشاه که در جلسات قبل مطرح شده بود نیز به رأی گذاشته شده و محدوده آن ملی تشخیص داده شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون در ادامه موضوع توزیع ۱۸ میلیارد دلار به نرخ ۴۲۰۰ تومان را در حضور مسئولانی از بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مورد بحث قرار داد.

منبع: تابناک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین