Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:23:15 GMT

معرفی کتاب‌های برتر با موضوع مدافعان حرم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۰۹۶

معرفی کتاب‌های برتر با موضوع مدافعان حرم

برگزیدگان اولین دوره کتاب مدافعان حرم (جایزه سردار شهید حسین همدانی)، عصر امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) در تالار سوره حوزه هنری معرفی شدند.

پژوهش

بر اساس این گزارش، اسامی برگزیدگان در بخش پژوهش (تألیف و ترجمه) به شرح زیر است:

در بخش پژوهش تألیفی حسن مصطفی برای پژوهش داعش زیرساخت‌های معرفتی و ساختاری 

در بخش ترجمه پژوهش محمدرضا الفت برای کتاب دولت اسلامی دیجیتالی 

در بخش تألیف پژوهش احمد زارعان و امیرحامد آزاد برای کتاب داعش معمای جذب 

در بخش ترجمه پژوهش، کتاب «داعش نوستالژی خلافت» نوشته محمدرضا بلوری و میترا فرهادی تقدیر شد، اما در این بخش دو اثر با عناوین «رستاخیز داعش» با ترجمه حامد قدیری و کتاب «منتصر» تألیف غیدا ماجد برگزیده شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعر 

داوران این جشنواره در بخش شعر، مجموعه «ما را مدافعان حرم آفریده‌اند» سروده مجید سعدآبادی و کاظم رستمی و کتاب «حبیب حرم» سروده جواد محقق و محمد صارمی شهاب، همچنین کتاب «سلام سردار» سروده سعید حدادیان و فاطمه نانی‌زاد را به عنوان منتخب معرفی کردند.

داستان و مستند داستانی

در بخش داستان و مستند داستانی، هیأت داوران، کتاب‌هایی چون «خانه‌ای با عصر ریحان» نوشته الناز نجفی و «پسران دوزخ فرزندان قابیل» نوشته مجید پورولی را به عنوان اثر برگزیده در کنار کتاب رمان ادبی نوشته مهدی صفری معرفی کردند. 

خاطره

هیأت داوران نخستین دوره کتاب مدافعان حرم در بخش خاطره کتاب‌هایی چون «قرار بی‌قرار» نوشته فاطمه سادات افقه و «شام برفی» نوشته محمد محمودی نورآبادی و «از ام‌الرصاص تا خان‌طومان» نوشته مصیب معصومیان را به عنوان برگزیده معرفی کرد. در این بخش، فاطمه سادات افقه نویسنده کتاب قرار بی‌قرار جایزه خود را به فرزندان شهید صدرزاده اهدا کرد.

۵۷۵۷

کد خبر 1322482

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کتاب داعش شهدای مدافع حرم ادبیات ایران شعر ادبیات داستانی سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی ایالات متحده آمریکا بارش برف باران تعطیلی مدارس تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام رونمایی ازهشت کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چراکه راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان پژوهشگر پشتیبانی خواهیم کرد و در راستای چاپ و انتشار داستان‌های آنان با کمک معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و والدین اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

به گزارش انا، در آیین گرامیداشت هفته معلم از کتاب‌های آرزوی نیلوفر، ماجراجویی در جنگل، پروانه کوچولوی تنها، دختر دریا، دریاچه نقره‌ای، سفر به فضا، در آرزوی دیدن دریا و کتاب در جستجوی مادر که توسط دانش‌آموزان پایه سوم تا ششم دبستان دخترانه و به کمک آموزگاران این آموزشگاه نوشته و طراحی شده بود رونمایی و از دانش‌آموزان این آموزشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد