Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای خودروهای بین شهری تک سوز ۷۵۰ لیتر و دوگانه سوز ۴۵۰لیتر ، آژانسهای شهری درون شهری تک سوز ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۱۲۰لیتر ، ون شهری تک سوز ۶۰۰ و دوگانه سوز ۲۵۰لیتر سهمیه بنزین اختصاص یافته است.
وی گفت:برای سرویس مدارس ، سامانه ای به نام "سپند" فعال شده و بر اساس اعلام آموزش و پرورش ، اطلاعات این خودروها در این سامانه ثبت می‌شود و بر اساس پیمایش، سهمیه ای شناور متناسب با کارکرد این خودروها تخصیص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی گزارش های دریافتی در روزهای اخیر از افزایش خودسرانه کرایه خودروهای بین شهری خوزستان حکایت داشت که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای این استان هرگونه افزایش نرخ کرایه های برون شهری را غیرقانونی خواند.  
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کلانشهر اهواز نیز هرگونه افزایش نرخ کرایه ناوگان سبک حمل و نقل عمومی این شهر را غیرقانونی خواند و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.

محمد رستم منش افزود: گشتهای نظارتی سازمان تاکسیرانی اهواز بر نرخ کرایه تاکسیهای سطح این شهر نظارت می‌کنند.

در همین حال اسنپ و تپ سی ۲ سازمان حمل ونقل عمومی اینترنتی نیز اعلام کردند هیچ گونه افزایشی در نرخ های تاکسی اینترنتی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ آن اعمال نشده است.

طرح سهمیه بندی و نرخ های جدید بنزین از روز ۲۴آبان بر اساس تصمییم سران سه قوه به مرحله درآمد که اعتراض هایی را در خوزستان موجب شد.

برچسب‌ها کارت سوخت خوزستان بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارت سوخت خوزستان بنزين کارت سوخت خوزستان بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد