Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@19:28:44 GMT

افزایش سقف وام مسکن تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۶۱۰

افزایش سقف وام مسکن تکذیب شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد اسلامی امروز در حاشیه مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج تمتع ۹۸ در جمع خبرنگاران در خصوص سهمیه سوخت خودروهای بین شهری گفت: هر کسی با هر وسیله ای به مردم خدمت می کند سهمیه دارد. اگر اسم آن برده نشده به معنی آن نیست که سهمیه نداشته باشد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی ۷۵۰ لیتر برای سهمیه آذرماه خودروهای سواری کرایه بین شهری در نظر گرفته ایم، سهمیه آبان هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره افزایش سقف وام مسکن گفت: ما باید کاری کنیم که جامعه هدف ما در خرید مسکن توانمند شوند و کارهایی که تورم زاست انجام نمی دهیم.

اسلامی درباره طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در سه استان اول، ۱۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند که ظرفیت قم به سرعت پر شد و باید زمین مجددا برای متقاضیان جدید در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن تا آخر امسال ادامه دارد یادآور شد: شهر تهران نیز ظرفیت ثبت نام دارد و برنامه اقدام ملی را ابتدا از تهران و با حضور رئیس جمهور آغاز کردیم. سایر کلانشهرها نیز سهمیه دارند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این برنامه با دقت در حال انجام است و آماری که در اختیار وزارت راه و شهرسازی است، آمار فرضی نبوده و آمار دقیقی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه بانک مسکن به بانک مرکزی درخواست داده وام قابل انتقال از سازنده به خریدار است. بنابراین جامعه هدف ما مهم است. اگر جامعه هدف نتواند قسط بدهد از دور خارج می شود. در حالی که می خواهیم قشر متوسط به پایین را توانمند کنیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن وام مسکن محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است