Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ‌ برتر بسکتبال، تیم‌های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام(ره) به ترتیب مقابل مهرام تهران و شیمیدر قم پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال باشگاه‌های‌ کشور، هفته پنجم‌ این‌ مسابقات پس از تعطیلی دو دیدار و برگزاری ۵ بازی پیگیری شد که‌ در پایان، تیم‌های اکسون تهران، پتروشیمی بندر امام(ره)، رعد پدافند، آویژه صنعت مشهد و مهرام تهران مقابل رقبای‌ خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم ‌پتروشیمی بندر امام(ره) مدعی کسب عنوان قهرمانی، توانست در خانه‌ی شیمیدر قم، دیگر مدعی قهرمانی با نتیجه ۶۳-۸۲ به پیروزی برسد تا به این‌ ترتیب، برنده بازی بزرگ هفته شود.

در دیگر بازی‌ مهم‌ هفته پنجم این مسابقات که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام تهران در خانه با نتیجه ۵۵-۵۸ نتیجه را به مهمان‌خود نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی واگذار کردند تا به این ترتیب، آبادانی‌ها از الان خود را مدافعی‌ جدی برای حفظ عنوان قهرمانی فصل گذشته ‌خود معرفی کنند.

نتایج بازی‌های هفته پنجم‌ لیگ‌ برتر بسکتبال به شرح زیر رقم‌ خورد:
اکسون تهران ۸۶ - ۸۲ توفارقان آذرشهر
شیمیدر تهران ۶۳ - ۸۲ پتروشیمی بندر امام(ره)
رعد پدافند ۷۰ - ۶۹ شهرداری بندرعباس
آویژه صنعت مشهد ۸۵ - ۷۳ نیروی زمینی تهران
مهرام تهران ۵۵ - ۵۸ پالایش نفت آبادان

مسابقه شهرداری قزوین با مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان با شهرداری گرگان در این هفته برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تيم بسكتبال پتروشيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال