Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:17:22 GMT

راه مردم از اشرار و اخلالگران جدا است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۹۸۶

راه مردم از اشرار و اخلالگران جدا است

سید یونس حسینی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات و کتاب مازندران با اظهار اینکه نظارت بر بازار برعهده سازمان صمت و تعزیرات حکومتی است و وظیفه ما پیگیری مطالبات عمومی است اظهار داشت: از مسئولان خواستیم جلسات مستمر داشته باشند و علاوه بر نظارت برعملکرد بازار بر عملکرد ناظران نیز نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم فهیم و هوشیار هستند و انتخاب درست و صحیح را در بدترین مواقع گرفته اند اما عده ای که اختلال می کنند جزو مردم نیستند و فریب خورده و یا سرباز دشمن برای ضربه زدن به کشور هستند.

وی ادامه داد: کسانی که درپی اخلال و آشوب باشند ما با آنان به عنوان کسانی که اخلاگر و آشوبگر هستند، مبارزه خواهیم کرد و تعارفی نخواهیم داشت زیرا راه مردم با راه آشوبگران و اخلالگران جدا است.

دادستان ساری درباره نمایشگاه مطبوعات نیز از برپایی این نمایشگاه و نمایشگاه مطبوعات قدردانی کرد.

یونس حسینی همچنین با اظهار اینکه ناآرامی های اخیر در استان خسارت نداشته است تصریح کرد: چندساعتی برخی مسیرها راهبندان ایجاد شده بود که مسالمت آمیز حل شد.

دادستان ساری از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند زیرا مصلحت بالاتری وجود دارد که مسئولان را مجاب کرد تا دست به سهمیه بندی بنزین بزنند.

نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران از روز گذشته در ساری آغاز شد و تا اول آذرماه ادامه دارد.

کد خبر 4775527

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان ساری ساری بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر ۲۷ رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

کد خبر 849232 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه سلاح

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود