Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: مشکل و کمبودی از نظر سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه وجود ندارد. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فریدون یاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش در جایگاه‌های سوخت استان برقرار است اظهار داشت: از نظر سوخت‌رسانی مشکلی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت به تعدادی از جایگاه‌های سوخت استان عنوان کرد: فقط یکی از جایگاه‌ها دارای مشکل اساسی است که راه‌اندازی آن مقداری زمان‌بر خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی: هیچ مشکلی در جایگاه‌های سوخت نداریم‌جایگاه های عرضه سوخت سمنان آرام است؛ روند بدون مشکل سوخت‌گیری در استان سمنانفرماندار بیرجند: سهمیه‌بندی سوخت نباید موجب گرانی اجناس شود

یاسمی گفت: در سایر جایگاه‌ها برخی از تلمبه‌ها دچار مشکل شده‌اند که در اسرع وقت راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: تمام جایگاه‌های سوخت استان تجهیز و آماده سوخت‌رسانی شده‌اند.

انتهای پیام/832/ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم