Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فروشگاه‌های آنلاین بازی مثل استیم یا اپیک گیمز هر چند وقت یکبار برخی عناوین رایانه‌‎ای را به طور رایگان در فروشگاه خود قرار می‌دهند که اکثر این بازی‌ها قدیمی اما پرطرفدار هستند تا گیمرهایی که این عناوین را اجرا نکردند نیز بتوانند این عناوین را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش فروشگاه اپیک گیمز به طور ناگهانی مجموعه بتمن را به طور رایگان وارد فروشگاه خود کرد و الان نوبت به فروشگاه استیم رسیده است. فروشگاه استیم به تازگی عنوان بسیار پرطرفدار Company of Heroes 2 که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد را به طور رایگان در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار داده است.

این بازی دارای داستانی بسیار جذاب و پرمحتوا و همچنین گیم پلی بسیار روان است که هر گیمری را به خود جذب می‌کند. بازی Company of Heroes 2 در زمان عرضه توانست نظرات بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و از عناوین بسیار محبوب بازار در زمان عرضه بود؛ در حال حاضر این بازی بدون بسته‌های الحاقی در فروشگاه استیم به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار گرفته است و افرادی که قصد دریافت این بازی را دارند می‌توانند با ورود به حساب کاربری استیم خود و بدون نیاز به پرداخت پول آن را به کتابخانه‌ی بازی‌های خود منتقل کنند و هر زمان که خواستند نسبت به دانلود بازی Company of Heroes 2 اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدند

همچنین فروشگاه استیم نسخه Master Collection این بازی که شامل تمامی بسته‌های الحاقی این بازی می‌شود را نیز با قیمتی بسیار پایین در فروشگاه خود قرار داده است و گیمرهامی‌توانند این عنوان را خریداری کنند. داستان این بازی درباره یکی از فرماندهان ارتش شوروی است که به دلیل نافرمانی از فرمان عقب نشینی، منتظر اعدام خود است و در طی مراحل بازی جویی‌اش گیمر را به محیط بازی وارد می‌کند.

بازی Company of Heroes 2 در حال حاضر به صورت رایگان برای کاربران استیم در سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

فروشگاه استیم بازی Company of Heroes 2 را به صورت رایگان عرضه کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات