Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:15:45 GMT

ترس قطری‌ها از بازی با استقلال علنی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۶۹۱

ترس قطری‌ها از بازی با استقلال علنی شد

تیم فوتبال استقلال در مرحله پلی آف با برنده دیدار تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت بازی می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار میهمان الریان قطر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در مرحله پلیآف با برنده دیدار تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت بازی می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار میهمان الریان قطر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو نیز با برنده بازی چنای سیتی هند و الرفع بحرین بازی می‌کند و برنده این دیدار هم به مصاف السیلیه قطر خواهد رفت.

در این راستا نشریه «استاد الدوحه» در گزارشی به سختی مسیر الریان با حضور استقلال تهران پرداخت و مسیر السیلیه را با حضور شهر خودرو آسان توصیف کرد. این نشریه نوشت: الریان مسیر سختی پیش رو دارد. چون دو تیم خوب الفصیلی اردن و الکویت کویت باید با هم بازی کند و برنده این دیدار با استقلال تهران بازی می‌کند. الریان ترس از این دارد که با استقلال رقیب شود اما در طرف دیگر السیلیه با توجه به حضور تیم های ناشناخته مسیر چندان سختی ندارد.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های شنیده‌نشده از استراماچونی درباره دربی+ عکس جدایی لژیونر سرشناس تکذیب شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی رسانه فوتبال کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود