Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@10:07:56 GMT

رئیس بشوم، نمی‌توانند برایم زیر و رو بکشند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۹۰۳

رئیس بشوم، نمی‌توانند برایم زیر و رو بکشند

بهتر بود داورزنی همان موقع که برای انتخابات ثبت‌نام کرد، از سمتش در وزارت ورزش استعفا می‌کرد در حالی که تنها یک روز تا انتخابات ریاست فدراسیون والیبال باقی مانده، بالاخره دیروز تأیید صلاحیت بهنام محمودی به‌صورت رسمی اعلام شد تا کاپیتان پیشین تیم ملی هم جزو کاندیداهای ریاست این فدراسیون قرار بگیرد. حامد جیرودی خبرنگار

او درباره تأیید صلاحیت خود گفت:«خدا را شکر تأیید صلاحیتم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی دیر این موضوع اتفاق افتاد ولی بالاخره انجام شد.» صلاحیت محمودی در دوره قبل انتخابات فدراسیون والیبال تأیید نشد و در این دوره هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. او در خصوص اینکه چرا چنین وضعیتی برایش به وجود آمده، به خبرنگار «ایران» گفت: «من همیشه در این سال‌ها به‌عنوان یک ورزشکار، خادم و سرباز حضور داشته‌ام و نظرم هم همیشه این بوده است که مُر قانون انجام شود و اگر تخلفی انجام داده‌ایم یا مشکلی بوده، به ما بگویند و به تعویق هم نیندازند. چون تسریع درکارها خیلی بهتر است و ما هم هرچه سیستم صلاح بداند، انجام می‌دهیم. برای خود من به شخصه والیبال مهم است و اینکه هر شخصی رئیس شد، از ظرفیت‌های والیبال استفاده کند.»
محمودی دیروز جلسه‌ای با وزیر ورزش داشت و پس‌ از آن اعلام شد که صلاحیتش تأیید شده. او با این جمله که «وزیر ورزش به من محبت داشت» به‌نوعی تأیید کرد که مسعود سلطانی‌فر در حل این مشکل تأثیرگذار بوده است. محمودی به‌سؤالی مبنی بر اینکه چه مشکلی داشته؟ چنین پاسخ داد:«رویه تأیید صلاحیت‌ها به این صورت است که افرادی که در استان‌های مختلف مدیریتی داشته‌اند، یکسری پرونده‌های‌شان باید بررسی شود. من 2 سال است که دیگر در شورای شهر کرج نیستم و برای همین پرونده‌ام باید بررسی می‌شد اما زمان کم بود و از طرفی اتفاقات روزهای اخیر در کشور موجب شد بررسی پرونده‌ام زمانبر شود. من هم از وزیر تشکر کردم که این کار را تسریع کرد تا زودتر جواب بررسی اعلام شود. نه تنها آقای سلطانی‌فر بلکه آقای صالحی‌امیری هم خیلی محبت کردند.»
محمدرضا داورزنی معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان که به‌تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده، یکی از کاندیداهای اصلی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال محسوب می‌شود و پیش‌بینی‌ها این است که او به صندلی ریاست فدراسیون برسد. محمودی درباره اینکه براساس برخی شایعات آیا نگران مهندسی انتخابات نیست؟ چنین واکنشی داشت: «بهتر بود آقای داورزنی همان موقع که برای انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کرد، از سمتش در وزارت ورزش استعفا می‌داد. حالا هم که چند روز پیش این کار را انجام داد، نمی‌دانم براساس فشار قانونی بود یا مسائل دیگر. ما یک نظام اسلامی هستیم و باید منافع همه افراد در نظر گرفته شود و وقتی این اتفاق بیفتد، همه می‌توانند تلاش کنند اما وقتی دست یکی را ببندی و بگویی شنا کن، معلوم است که خفه می‌شود. حضرت آقا فرموده‌اند که در بخش‌های مختلف، جوان‌ها بیایند، ما هم آمدیم و هدفم هم خدمت است. اگر من بیایم از ظرفیت‌های افرادی چون داورزنی، یزدانی خرم و ضیایی استفاده می‌کنم. ما که پدر کشتگی نداریم. اگر اختلافی وجود داشته باشد، همه ضرر خواهیم کرد و دودش به چشم والیبال می‌رود. از افرادی که می‌خواهند رأی بدهند، یعنی هیأت‌های استانی و اعضای مجمع، درخواست می‌کنم که یک کار کارشناسی انجام دهند و منویات رهبر معظم انقلاب را در نظر بگیرند که گفته‌اند جوان‌ها بیایند. باید کارشناس‌ها بیایند و بازنشسته‌ها بروند. من رقیبی جدی برای سایر کاندیداها هستم.»
هر یک از کاندیداها به‌عنوان رئیس انتخاب شود، یکی از تصمیم‌های مهم او قطع یا ادامه همکاری با کولاکوویچ خواهد بود. سرمربی تیم ملی والیبال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و والیبال مقطع حساسی در پیش دارد و باید در مسابقات انتخابی المپیک حاضر شود. بهنام محمودی در این باره گفت: «وضعیت کولاکوویچ باید در کمیته فنی بررسی شود. اگر من به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوم، درباره کولاکوویچ تصمیمی منطقی و اصولی خواهم گرفت. کمیته فنی مسائل را بررسی و آنالیز می‌کند و به‌هر تصمیمی که این کمیته برسد، عمل خواهیم کرد. اگر رئیس شوم، عضو کمیته فنی هم خواهم بود. بنابراین چون صاحبنظر هستم و تجربه دارم، دیگر نمی‌توانند از نظر فنی برایم زیر و رو بکشند.» او درباره اینکه آیا کولاکوویچ می‌تواند تیم ملی را به المپیک 2020 برساند؟ چنین نظر داد: «قطعاً تیم ملی شرایط خوبی دارد ولی به‌خاطر یکی، دو سالی که سوء مدیریت بوده، کمی عقب مانده‌ایم. برای همین باید برنامه‌ریزی انجام دهیم و در گام اول به المپیک صعود کنیم. بعد از آن برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم تا هم استعداد‌یابی انجام دهیم و هم لیگ خوبی را دایر کنیم. چون هم جوان‌های خوبی داریم و اگر بتوانیم این شرایط را فراهم کنیم، والیبال به روزهای خوبش بازمی گردد.» گفتنی است، محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری، امیرحسین منظمی و بهنام محمودی 7 کاندیدای حاضر درانتخابات ریاست فدراسیون والیبال هستند. انتخاباتی که فردا چهارشنبه (29 آبان) برگزار می‌شود تا این فدراسیون پس از حدود یک سال رئیسش را بشناسد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه ۱۴۰۲ از سوی مرادی سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رپیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، دکتر کتایون عرب‌زاده و دکتر محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و دکتر امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشور هاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

کد خبر 6095627

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی