Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:34:50 GMT

تعداد ورزشکاران هاکی در کشور هشت برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۹۵۲

تعداد ورزشکاران هاکی در کشور هشت برابر شد

بهرام قدیمی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت: ورزش هاکی یک ورزش ملی و اصیل است و مورد استقبال علاقه مندان بسیاری در کشور قرار گرفته است.

وی افزود: این ورزش در بخش زنان نیز فعال است و فدراسیون برای توسعه این ورزش زمینه برگزاری اردوهای ملی مورد نیاز را برای ورزشکاران فراهم می کند.

قدیمی یادآور شد: فدراسیون آمادگی برگزاری هرگونه اردو یا تورنمنت بین المللی داخل سالن یا روی چمن را دارد و در تلاشیم میزبانی مسابقات داخل سالن جوانان آسیا و جهان را در اختیار ایلام قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در اختیار داشتن یک زمین هاکی استاندارد برای ورزشکاران در ایلام ضروری است و فدراسیون نیز قول مساعد برای تامین تجهیزات ورزشی، توپ، چوب و پد دروازه بانی را  به استان می دهد.

قدیمی تصریح کرد: این تجهیزات از سوی کنفدراسیون آسیا بصورت رایگان در اختیار فدراسیون هاکی قرار می گیرد و بین شهرستان ها از جمله ایلام توزیع می شود.

 رئیس فدراسیون هاکی به ظرفیت های موجود این رشته در ایلام اشاره کرد و گفت: هم اکنون خانم عبدی سرمربی تیم ملی زنان و خانم قنبری کاپیتان تیم ملی از ایلام هستند و در بخش مردان نیز ساسان حاتم نژاد بهترین دروازه بان جهان و رامبد حاتم نژاد دروازه بان تیم ملی  امید از ورزشکاران مطرح ایلامی هستند.

 به گفته وی هاکی روی چمن نسخه اصلی هاکی است و چون این ورزش یک رشته المپیکی است می تواند در آینده قهرمانی هایی را برای کشور بدنبال داشته باشد.

 قدیمی تاکید کرد: در کنار توسعه هاکی باید به ورزش زنان هم نگاه ویژه ای داشته باشیم و از ظرفیت های موجود بهترین بهره را ببریم.

رئیس فدراسیون هاکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم اکنون اردوی تیم ملی در یاسوج در حال برگزاری است  و پس از آن ورزشکاران برای برگزاری مسابقات به لاهور پاکستان اعزام می شوند.

وی افزود: برای توسعه این ورزش تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است و از مرداد ماه سال آینده هاکی جزو بازی های رسمی قرار می گیرد.

رئیس فدراسیون هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات رئیس هیات هاکی استان روز دوشنبه به ایلام سفر کرد.

در این مجمع  قدرت الله ساده میری با کسب ۹ رای از ۱۳ رای بمدت چهار سال رئیس هیات هاکی ایلام شد.

پیش از این هادی کرمی ریاست این هیات را به عهده داشت.

استان ایلام دارای ۸۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته هاکی است که از این تعداد ۳۰ نفر را زنان و ۵۰ نفر را مردان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها ایلام فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان ورزشی ایلام فدراسیون هاکی بهرام قدیمی مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام