Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان، همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون رشد ۳۸۵ واحدی شاخص کل بورس در سومین روز هفته، آخرین وضعیت بازار‌های سهام در آسیا، قیمت سکه دوشنبه ۲۷ آبان، قیمت طلا در بازار جهانی پایین آمد، نفت در بالاترین قیمت دو ماهه جاخوش کرد، لنگر چین برای ادغام فیات و پژو، درآمد واقعی عربستان از عرضه سهام آرامکو چقدر است؟ و ابلاغ دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات را در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها: حتی تقاضای گرانی هم ندهید

رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در کالاها نخواهیم داشت، گفت: باید با نصب بنر متخلفین را به مردم معرفی کرد تا مردم از این طریق بدانند که که این فرد در حق آنها اجحاف کرده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت  بیان داشت: البته این کار غیر از اعمال جرایم معمول برای یک متخلف است و سازمان تعزیرات و قوه قضائیه بهتر می‌دانند که چگونه از ظرفیت قوانین در راستای معرفی متخلفین استفاه کنند. وی با بیان اینکه معرفی متخلفین می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: همه باید بدانند که حقوق مردم برای ما مهم است و با توجه به بیانات رهبر انقلاب و تاکید رئیس جمهور به هیچ عنوان افزایش قیمت را نمی‌پذیریم. رحمانی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها را از خودمان شروع کردیم، بیان داشت: براین اساس اعلام شد تا مجوز افزایش قیمت دستگاه‌های دولتی حتی اگر در روزهای قبل این مجوز گرفته شده لغو شود. وی بیان داشت: ممکن است در زمانی مناسب مجوز افزایش قیمت برای این دستگاه‌ها صادر و یا ممکن است هیچ‌گاه مجوز افزایش قیمتی صادر نشود. وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت به همه وزرای دولت ابلاغ کرد که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: بنابراین حتی اگر درخواستی برای افزایش قیمت صورت گیرد که با توجه به اعلام رئیس جمهور تقاضای افزایش قیمت نباید داشته باشیم، حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت. 

رشد ۳۸۵ واحدی شاخص کل بورس در سومین روز هفته

روز دوشنبه برخلاف روز یکشنبه شاخص کل بورس توانست ۳۸۵ رشد کند و نمادهای گروه بانکی و خودرویی بیشترین تاثیر را روی شاخص‌های بازار سرمایه داشتند. به نقل از ایسنا، روز (دوشنبه) با رشد قیمت سهام شرکت‌های بزرگ همچون ایران‌ خودرو و پالایش نفت تبریز، پتروشیمی پارس و بانک ملت شاخص کل بازده نقدی و قیمتی توانست ۳۸۷ واحد افزایش یابد و به رقم ۳۰۲ هزار و ۷۲۷ واحدی برسد، اما در عین حال با رشد عرضه در بسیاری از سهم‌ها و کاهش قیمت آنها شاخص کل هم وزن ۲۱۲ واحد افت کرد و تا تراز ۸۵ هزار و ۲۲۴ واحدی پایین رفت. شاخص آزاد شناور نیز با رشد ۴۲۵ واحدی روبرو شد و رقم ۳۵۰ هزار و ۶۸۰ واحدی را تجربه کرد. شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم هر کدام به ترتیب ۲۳۰ و ۱۰۱۴ واحد افزایش یافت. همان‌طور که گفته شد بانک ملت، ایران خودرو، پالایش نفت تبریز، پتروشیمی نوری از جمله نمادهای تاثیرگذار روی شاخص‌های بازار سرمایه بودند؛ به طوری که هر کدام از آنها به ترتیب ۹۴، ۸۳، ۸۱ و ۷۹ واحد تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشتند. در مقابل گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید، معدنی و صنعتی گلگهر، صنعتی و معدنی چادرملو، بانک پارسیان و گروه مپنا نمادهایی بودند که سعی کردند شاخص‌های بازار را به سمت پایین هدایت کنند.

آخرین وضعیت بازارهای سهام در آسیا

شاخص‌های اصلی بازارهای بورس کشورهای آسیایی روز (دوشنبه ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹) مسیرهای متفاوتی را پیش گرفتند. شاخص ترکیبی شانگهای چین با افزایش ۰.۵۶ درصدی ارزش در سطح ۲.۹۰۷,۷۰ واحد قرار گرفت. با این حال شاخص «نیکی ۲۲۵» بورس ژاپن با افزایش ۰.۴۹ درصدی به ۲۳.۴۱۶,۷۶ واحد صعود کرده و نرخ برابری دلار/ ین ژاپن نیز در سطح ۱۰۸,۸ واحد قرار گرفت. در این میان ارزش شاخص «سنسکس» بورس هند با ۰.۲۴ درصد کاهش به ۴۰.۲۶۱,۵۷ واحد رسید. همچنین شاخص «هنگ سنگ» بورس هنگ کنگ نیز با افزایش ۱.۰۸ درصدی در سطح ۲۶.۶۱۱,۷۵ واحد و شاخص «کوسپی» بازار بورس کره جنوبی با سقوط ۰.۱۵ درصدی در سطح ۲.۱۵۸,۹۵ واحد قرار گرفتند.

قیمت سکه دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸

در جریان معاملات بازار آزاد تهران روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان، نیم سکه به ۲ میلیون و ۲۳۰ هزارتومان، ربع سکه به یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی به ۸۵۰ هزارتومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید.

قیمت طلا در بازار جهانی پایین آمد

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی بازار به بهبود روابط تجاری آمریکا و چین کاهش یافت، اما افت ارزش دلار، کاهش قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد. هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۴۶۶ دلار و ۹ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، در ۱۴۶۶ دلار و ۴۰ سنت ایستاد. خبرگزاری شینهوا در گزارشی اعلام کرد واشنگتن و پکن مکالمه تلفنی میان مقامات عالی رتبه داشته‌اند و دو طرف درباره مسائل اساسی یکدیگر برای فاز اول توافق تجاری گفتگو کرده‌اند. مارگارت یانگ یان، تحلیلگر بازار در شرکت "سی ام سی مارکتس" در این باره گفت: بهبود ریسک پذیری در آسیا و خوش بینی محتاطانه سرمایه گذاران نسبت به امضای فاز اول توافق تجاری میان آمریکا و چین پیش از کریسمس، قیمت طلا را تحت فشار کاهشی قرار داده، اما ضعیف شدن دلار، افت طلا را محدود کرده است.

نفت در بالاترین قیمت دو ماهه جاخوش کرد

قیمت نفت پس از رشدی که هفته گذشته داشت با انتظار معامله‌گران برای نشانه‌های جدید از توافق تجاری آمریکا و چین که نگرانیها نسبت به عرضه فزاینده نفت را تحت الشعاع قرار داد، در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تغییر چندانی نداشت. بهای معاملات آتی نفت برنت در ۶۳ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه ثابت بود. نفت برنت هفته گذشته ۱.۳ درصد افزایش قیمت داشت. بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز تغییری نداشت و در ۵۷ دلار و ۷۲ سنت در هر بشکه معامله شد. شاخص قیمت نفت آمریکا هفته گذشته ۰.۸ درصد رشد داشت. به نقل ار ایسنا؛ به گفته مارگارت یانگ یان، تحلیلگر بازار در شرکت "سی ام سی مارکتس"، بازار نفت خام در معاملات روز دوشنبه سرگرم تحکیم قیمت پس از صعود چشمگیر روز جمعه بود. وی در ادامه افزود:‌ در کوتاه مدت مذاکرات تجاری آمریکا و چین و نشست اوپک در اوایل دسامبر، دو رویداد مهمی هستند که معامله گران نفت به نظاره آنها نشسته‌اند.

سخنگوی دولت: 52 درصد مردم خودرو ندارند

سخنگوی دولت با بیان اینکه براساس گزارش‌ها حدود 52 تا 53درصد مردم خودرو ندارند، گفت: با همین میزان رشد مصرف بنزین علی‌رغم افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال 1400 وارد کننده بنزین می‌شدیم. ربیعی با بیان اینکه بارها درباره ضرورت اصلاح قیمت بنزین صحبت شده بود، گفت:‌ این درست نیست که بگویم یک شبه اعلام شد. تجربه نشان داده اعلام این مسائل از قبل تبعاتی به همراه دارد این تصمیم با نیت خیرخواهانه برای دهک‌های پایین اتخاذ شد. سخنگوی دولت افزود: قبل از اینکه نرخ بنزین را اعلام کنیم کنترل‌ها شروع شده بود تا مردم نگرانی نداشته باشند. زمینه و پیوست این طرح کنترل قیمت‌ها، میزان حمل‌ونقل و گرفتن بهانه‌ها برای افزایش قیمت کالا و خدمات بود. 

لنگر چین برای ادغام فیات و پژو دنیای اقتصاد: گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و فیات‌-کرایسلر در تلاشند به توافقی برای ادغام دست یابند تا چهارمین غول خودروسازی جهان متولد شود. مقامات این دو خودروساز در پاسخ به نگرانی‌ها از احتمال تعطیلی برخی کارخانه‌های خود به دلیل مازاد ظرفیت تولید این احتمال را رد می‌کنند. خبرگزاری رویترز در تحلیلی می‌نویسد که این نگرانی برای بازار چین بسیار جدی است و به احتمال زیاد شرکت جدید در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان با مازاد ظرفیت مواجه می‌شود و وادار خواهد شد تا برخی از کارخانه‌های خود را تعطیل کند. به‌دنبال انتشار این خبر، دو شرکت خودروسازی چینی شریک با گروه پژو-سیتروئن، از این خودروساز فرانسوی جدا شده‌اند. قرار است در توافقی که احتمال می‌رود تا چند هفته آتی به امضای دو طرف برسد، هر یک گروه‌های پژو و فیات سهمی ۵۰ درصدی را در سهام شرکت جدید داشته باشند. از این رو به‌نظر می‌رسد پس از این ادغام، دو خودروساز وادار خواهند بود تا برخی از کارخانه‌های مشترک با خودروسازان چینی را رها کنند.   درآمد واقعی عربستان از عرضه سهام آرامکو چقدر است؟

در حالی که عربستان اعلام کرده بزودی عرضه سهام آرامکو در بورس را آغاز می‌کند، گمانه‌زنی درباره درآمد این کشور از محل عرضه سهام بالا گرفته است. شرکت نفت دولتی عربستان سعودی از عرضه سهام خود به ارزش حدود ۲۵ میلیارد دلار آمریکا در بورس داخلی خبر داده است. آرامکو اعلام کرد که یک و نیم درصد از سهام خود به ارزش حدود ۲۵ میلیارد دلار آمریکا را وارد بورس می‌کند. این شرکت نفتی قصد دارد در مجموع سه میلیارد سهام را با قیمت متوسط ۳۰ تا ۳۲ ریال عربستان (۸ تا ۸.۵۳ دلار) به فروش بگذارد. در نتیجه انتظار می رود عربستان سعودی از عرضه سهام آرامکو حداقل ۲۴ میلیارد و حداکثر ۲۵.۹ میلیارد دلار کسب کند. پیشتر شرکت چینی علی‌بابا با عرضه اولیه سهام خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ رکورددار بیشترین فروش سهام شده بود. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در سال ۲۰۱۶ درخصوص چشم انداز ۲۰۳۰ این کشور اعلام کرده بود که با فروش دو درصد از سهام آرامکو درآمدی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار کسب کرده و ارزش این شرکت به دو تریلیون دلار خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی: بلیت هواپیما گران نمی‌شود

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اینکه احدی اجازه ندارد که در پی افزایش قیمت بنزین قیمت مسکن را افزایش دهد، گفت: هزینه هواپیماها نیز گران نمی‌شود. به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز (دوشنبه) در ششمین کنفرانس بین‌المللی منطقه‌ای تغییر اقلیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت هواپیما تاثیری نخواهد داشت، اظهار کرد: این که بخواهیم در رابطه با افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم، نادرست است. وی ادامه داد: افزایش قیمت سوخت تاثیری در قیمت مسکن نخواهد گذاشت، چراکه سهم بنزین بر قیمت کالای تمام شده زیاد نخواهد بود. احدی اجازه ندارد تغییری در قیمت‌ها ایجاد کند و اگر چنین موردی مشاهده شود قطعا تعزیرات برخورد جدی می‌کند.

عقبگرد دلا‌ر پس از ۸ روز افزایش

در معاملات روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه 98؛ شاهد عقب نشینی بازارساز از سیاست افزایشی روز یکشنبه بودیم. به گونه ای که در هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 12000 هزار تومان در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور از مردم خریداری می شد و در مقابل، به نرخ 12100 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به روز یکشنبه، 200 تومان ارزان تر شده است. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 13200 تومان خریداری شده و به قیمت 13300 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که همانند دلار، با کاهش 200 تومانی همراه شده است. به نقل از دنیای اقتصاد؛  به گفته یکی از فعالان باتجربه بازار، صبح روز سوم هفته معامله‌گران به راحتی در قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان حاضر به فروش دلار بودند ولی خریدار چندانی در بازار وجود نداشت؛ عاملی که زمینه‌ساز آن شد که قیمت به سوی مرز حمایتی ۱۲ هزار تومانی میل کند.  برخی از معامله‌گران افت روز دوشنبه را ناشی از کاهش هیجانات بازار دانستند و گروهی عنوان می‌کردند، پس از چند افزایش متوالی، کمی تعدیل قیمت طبیعی بود. به این دو، افت نرخ حواله درهم را نیز باید اضافه کرد که دیروز به زیر مرز ۳ هزار و ۳۰۰ تومانی رفت. نرخ حواله درهم همچنان یک سیگنال‌دهنده مهم به بازار داخلی است، هرچند که معامله‌گران در دریافت قیمت‌ها از کانال‌های اطلاع‌رسانی مشکلات پرشماری دارند. 

دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات ابلاغ شد

عباس تابش  معاون وزیر در ابلاغیه‌ای به منظور تحقق دستور مقام عالی وزارت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد ، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ کرد. در این ابلاغیه آمده است؛ در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل‌های آن انجمن، اتحادیه، شرکت درجلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به کلیه واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی شود. براساس این گزارش؛ با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمانهای مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال دربازار گردد اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده ، با دستگاههای متخلف در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت تقاضای گرانی سخنگوی دولت شاخص کل بورس قیمت دلار قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه هفته اول اردیبهشت را با بازدهی منفی در تمام وزن‌ها و قطعات به پایان رساند.

براساس گزارش تجارت نیوز، طی هفته اخیر قیمت سکه بازدهی منفی ۲.۹۹ درصدی داشت و طلا با افت بازدهی ۸.۳۴ درصدی پرچمدار بیشترین کاهش بازدهی در بازارهای مالی بود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند هر رفتاری در بازار دلار، تاثیر مستقیمی بر قیمت طلا و سکه دارد. آنها می‌گویند این روند کاهشی را می‌توان کوتاه‌مدت عنوان کرد زیرا انتظارات تورمی افزایشی است و هر لحظه ممکن است آرامش منطقه خاورمیانه از دست برود و این موضوع اثر مستقیم بر بازارهای مالی داخلی می‌گذارد.

تحلیلگران بازارهای مالی برای هر گرم طلا در بازار داخلی منطقه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تا سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی را کف تعادلی بازار طلا در نظر می‌گیرند. آنها برای سکه امامی منطقه ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را کف قیمت این قطعه می‌دانند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۴۳ دلاری در حال معامله است و افزایش نزدیک به ۱۱ دلاری دارد.

سکه امامی نیم میلیون تومان گران شد

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت افزایشی شد. این قطعه با رشد ۵۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۲ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی بازار بود و با افت ۷۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد و ربع‌سکه با افزایش۱۰۰ هزار تومانی در دسته افزایشی‌های بازار قرار گرفت و روی قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه گرمی روز پنجشنبه بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد.

طلا در روند کاهشی بسته شد

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته اخیر کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۲۳ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز پنجشنبه در تمام قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۵۸۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۰۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۴۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۳۶ هزار تومان افزایش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899892

دیگر خبرها

  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد