Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم عادی اگر اعتراض هم داشته باشند، دست به آشوب نمی‌زنند، گفت: نباید اغتشاش‌ها را به حساب مردم گذاشت؛ زیرا مردم هیچ گاه در اعتراض به افزایش قیمت بنزین، اموال عمومی را تخریب نمی کنند.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اعتراض ادب و آدابی دارد، اظهار کرد: ممکن است حتی در فرایند یک تصمیم‌گیری عده ای از تصمیم گیران مخالف نظری باشند، اما وقتی اکثریت موافق باشند، همه باید تابع آن تصمیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است به تصمیم اخیر برای افزایش قیمت بنزین اعتراض و انتقادی وجود داشته باشد، اما اعتراض با آتش زدن اموال عمومی فرق دارد.

وی با بیان اینکه هیچ نسبت عقلایی میان اعتراض به افزایش قیمت بنزین و آتش زدن مساجد و آسیب رساندن به اموال عمومی وجود ندارد، ادامه داد: فرمان آشوب توسط منافقان، سلطنت‌طلبان و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی داده شده است و آنها قصد دارند تا بر موج اعتراضات سوار شوند. آنها بنزین سه هزار تومانی یعنی سقف قیمت بنزین را برجسته کرده اند و اشاره نمی کنند که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم به‌خصوص اقشار نیازمند باز می‌گردد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ضرورت برخورد با آشوب‌گران تصریح کرد: کل آشوب‌گران نیم درصد جمعیت مردم کشور نمی‌شوند. مردم عادی اگر اعتراض هم داشته باشند، دست به آشوب نمی‌زنند. ما در دوران حکومت قاجار که زندگی نمی کنیم. تمام مقامات نظام مستقیم یا غیرمستقیم بوسیله مردم انتخاب می شوند؛ بنابراین نباید با سوء‌ظن به تصمیمات مسئولان به‌خصوص تصمیم اخیر که در یک فرایند کارشناسی اتخاذ شده است، نگاه شود.

انبارلویی ادامه داد: نباید اغتشاش‌ها را به حساب مردم گذاشت زیرا مردم هیچ گاه در اعتراض به افزایش قیمت بنزین، اموال عمومی را تخریب نمی کنند زیرا  آنها می توانند از طریق رسانه‌ها یا نمایندگان خود در مجلس نظرات خود را مطرح کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: اشتباه دولت این بود که پیوست اجتماعی برای تصمیم افزایش قیمت بنزین تهیه نکرد اما مردم در دو سه روز گذشته از طریق رسانه‌ها توجیه شده‌اند که درآمد حاصل از تصمیم اخیر، به حساب 60 میلیون نفر واریز می شود و در این شرایط کسانی که چیزی جز سرنگونی نظام را نمی خواهند، همچنان به اغتشاش خود ادامه می دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصمیم نظام سهمیه بندی بنزین محمدکاظم انبارلویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 

ایسنا/آذربایجان غربی اهالی روستای شوراب، زیباشهر،گلشهر و مناطق اطراف تصفیه خانه فاضلاب خوی سال‌هاست نسبت به بوی نامطبوع این تصفیه خانه اعتراص دارند و بعدازظهر، ۱۶ اردیبهشت امروز اهالی مناطق اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب در تجمعی اعتراضی خواستار حل مشکل به‌ وجود آمده شدند. 

علی از ساکنان روستای شوراب به ایسنا گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است. 

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است. 

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص به ایسنا گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

به گزارش ایسنا؛ حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای