Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مانچینی از برد پرگل تیمش در آخرین بازی انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به وجد آمده است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی پس از پایان کار تیمش در مرحله انتخابی یورو 2020 با برتری 9 بر یک مقابل ارمنستان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان بازی اظهار داشت: یک شب زیبا را سپری کردیم و در آخرین دیدارمان در مقدماتی یورو، عملکردی عالی داشتیم. این روزها نمی‌توان در یک بازی ملی، 9 گل به ثمر رساند اما برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشمان را کردیم. 2 گل زانیولو و گلزنی اورسولینی خوشحال‌کننده بود. همه بازیکنان جوان تیم‌مان بازی به بازی بهتر از قبل می‌شوند. بازی در سطح بین‌المللی به تجربه آن‌ها می‌افزاید.

 او در ادامه افزود:  خواهیم دید در یورو 2020 چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما هرگز در 10  دیدار مقدماتی پیروز نشده بودیم. حالا 6  ماه تا مسابقات یورو زمان داریم و متاسفانه باید از چندین بازیکن که در این مسابقات ما را همراهی کردند، صرف نظر کنم زیرا لیست ما تنها 23 نفر ظرفیت دارد. اگر بتوانیم در یورو هم به این روند ادامه بدهیم، عالی خواهد شد.

انتخابی یورو 2020|فرانسه و ترکیه با برتری به بازی‌های‌شان خاتمه دادند

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد