Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@07:27:49 GMT

قطع 240 راه ارتباطی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۳۱۵

قطع 240 راه ارتباطی در لرستان

ساعت24 -بارش برف در الیگودرز علاوه‌بر قطع راه ارتباطی ۲۴۰ روستا، مدارس همه مقاطع تحصیلی این شهرستان را تعطیل کرد.

به‌دلیل بارش سنگین برف در شهرستان الیگودرز که از شامگاه یک‌شنبه، ۲۶ آبان آغاز شده، راه ارتباطی ۲۴۰ روستا در بخش‌های ززو ماهرو و ذلقی به‌طور کامل با مرکز شهرستان الیگودرز مسدود شده و همچنین برق ساکنان بخش‌های ذلقی و ززو ماهرو هم در شهرستان الیگودرز قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌علت بارش شدید برف و پدیده سرما و یخبندان مدارس صبح و بعد از ظهر شهرستان الیگودرز در همه مقاطع تحصیلی امروز تعطیل شدند.

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه هم در شهرستان ازنا صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند. همچنین فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان الیگودرز هم با دو ساعت تأخیر شروع شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تعطیلی مدارس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است