Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه ۲۱ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته نیز که بیشتر به صورت برف در نقاط مختلف استان خود را نشان داد ، هم اینک موجب انباشت ۳۵ سانتی‌متری برف در کوهرنگ شده است و میانگین بارش‌های این شهرستان را به ۱۰۷ میلیمتر افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی خاطرنشان کرد: بارش‌ها در استان به طور موقتی پایان یافته اما افزایش دما در روزهای پایانی هفته دوراز انتظار نیست با این وجود تا پایان هفته پدیده جوی خاصی در استان پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: صبح روز سه‌شنبه بن با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین و لردگان با ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان گزارش شد.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری

بارش باران باعث وارد شدن خسارات به عشایر استان چهارمحال و بختیاری شد، جمعیت هلال احمر استان در همین راستا اقدام به توزیع اقلام امدادی میان عشایر کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081642 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر