Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، استفان دوجاریک در نشست خبری و در پاسخ به این سئوال که آیا درباره وقایع داخل ایران نظری دارید و آیا بستن خیابان‌ها و معابر عمومی برخلاف قوانین بین‌المللی است، گفت: دبیر کل با نگرانی شرایط پیش‌آمده در ایران را به ویژه درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی که در آخر هفته شاهد بودیم، دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دبیرکل از این‌که تعدادی از مردم جان خود را از دست داده‌اند؛ بسیار ناراحت است. با این حال، شما را به آنچه در ماه اکتبر درباره تظاهرات خیابانی مطرح کردیم، ارجاع می‌دهم که دبیرکل از همه طرف‌ها خواست تا از خشونت خودداری و مهم‌تر این‌که از اماکن شهری محافظت کنند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد درباره انسداد خیابان‌ها هم گفت: ما یک چارچوب حقوق بشری داریم که بین آزادی راهپیمایی مردم و احترام به حقوق دیگران از جمله تمایل مردم برای ادامه زندگی، تعادل برقرار کرده است اما موضوع اصلی این است که مردم حق راهپیمایی آزادانه دارند.

جدول آمار اعتراضات بنزینی و جمعیت تجمعات | تعداد معترضان و بازداشتی‌ها | وضعیت تخریب اموال عمومی کد خبر 464034 برچسب‌ها اعتراضات - بنزین ایران و سازمان ملل آنتونیو گوترش سازمان ملل سازمان ملل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتراضات بنزین ایران و سازمان ملل آنتونیو گوترش سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • همبرگر جیرجیرک برای مردم، استیک برّه برای «نخبگان» / با طراح «بردگی نوین جهانی» آشنا شوید+عکس و فیلم
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف تنش و بازگشایی گذرگاه‌ها شد
  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند