Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:44:22 GMT

کاوانی، مسی را به دعوا دعوت کرد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۹۲۴

کاوانی، مسی را به دعوا دعوت کرد!

مهاجم اروگوئه در جریان دیدار برابر آرژانتین کاپیتان آلبی سلسته را به دعوا دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه دوشنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. ادینسون کاوانی گل نخست بازی را در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند تا اروگوئه با پیروزی به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم سرخیو آگوئرو گل مساوی را به ثمر رساند اما لوییس سوارس با یک ضربه آزاد زیبا دوباره نتیجه را به نفع اروگوئه کرد. در نهایت لیونل مسی با گلزنی در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی اجازه نداد آرژانتین در ال کلاسیکو مغلوب شود.

این دیدار یک حاشیه داشت و مسی و کاوانی یک برخورد با هم داشتند. به نوشته کلارین در دقایق پایانی نیمه نخست کاپیتان تیم ملی آرژانتین و گلزن اروگوئه در حال صحبت کردن دیده شدند. با این حال زمانی که بازیکنان حریف روی مسی خطا کردند تن صدای این دو بازیکن بالا رفت. داور ضربه آزاد به نفع آرژانتین گرفته بود که کاوانی، مسی را به دعوا دعوت کرد و دوربین‌هایی که روی مسی زوم کرده بودند نشان دادند ستاره آلبی سلسته در پاسخ به او گفت: هر موقع خواستی این کار را انجام می‌دهیم.

پس از پایان بازی کاوانی اجازه نداد جنجالی در این رابطه به وجود آید. او گفت: بله یک برخورد با مسی داشتم که اتفاقی عادی در فوتبال یا بازی‌های کلاسیک است. فوتبال این چنین است. باید دقت داشته باشید دیدار دیشب (دوشنبه) یک بازی کلاسیک بود و در آن ویژگی‌های فوتبال آمریکای جنوبی کاملا قابل مشاهده بود. در هر دو طرف نکات مثبت دیده می‌شود. از یک طرف ما می‌توانیم بهتر شویم و از جهت دیگر در این بازی خوب کار کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادینسون کاوانی ليونل مسی تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین