Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:52:01 GMT

افزایش بی‌خانمانی جوانان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۰۲۲

افزایش بی‌خانمانی جوانان انگلیسی

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بیش از ۲۲ هزار جوان در انگلیس با نزدیک شدن کریسمس در معرض خطر بی خانمان شدن قرار دارند.

به گزارش ایمنا، موسسه خیریه بی خانمان‌های جوان، برای نخستین بار معضل بی خانمان‌های انگلیس را در فصل زمستان مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. بر اساس تحقیقات شوراهای محلی، پیش بینی می‌شود که در حدود ۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۰ جوان انگلیسی در بازه زمانی نوامبر ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ به دلیل بی خانمانی در جست‎وجوی دریافت کمک خواهند بود. 

تقریباً سه چهارم جوانانی که تحت تاثیر معضل بی خانمانی در انگلیس قرار گرفتند، به دلیل آنکه مکانی برای اقامت ندارند کارتن خواب شده‎اند. این تحقیق نشان می‌دهد تقریباً از هر ۱۰ جوان چهار نفر مجبور هستند به دلیل نداشتن مکانی برای اقامت، در خانه‌هایی که توسط والدین و یا سرپرستان مورد آزار و اذیت قرار گرفتند زندگی کنند. همچنین یک سوم از جوانان مجبور بودند شب را در پارک و از هر ۱۰ جوان یک نفر شب را در اتوبوس سپری کردند.

موسسه سنترپونت سالانه بیش از ۱۵ هزار جوان بی خانمان در انگلیس را تحت حمایت قرار می‌دهد. دریافت سهام خانه در بسیاری از مناطق انگلیس تقریباً غیرممکن است و همین امر باعث می‌شود تا جوانان بسیاری را به چرخه افراد بی خانمان وارد کند.

مدیر اجرایی موسسه "سنترپوینت" می‌گوید، با افزایش یافتن معضل جوانان بی خانمان در انگلیس، نیاز است تا اقدامات فوری برای حمایت از جوانان آسیب پذیر انجام شود.

منبع: میزان

کد خبر 397346

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بی خانمان انگلیس انگلستان کریسمس شهرهای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین