Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@08:24:06 GMT

سفر فرمانده ارتش پاکستان به ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۰۸۱

فرمانده ارتش پاکستان با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با سرلشکر موسوی دیدار کرد. ناطقان: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان که در رأس هیئت عالی‌رتبه نظامی به ایران سفر کرده است، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرلشکر موسوی در این دیدار با بیان این که پاکستان یک کشور بزرگ و با تمدنی کهن است، گفت: ایران و پاکستان دو  کشور همسایه و دارای اشتراکات دینی هستند که از گذشته‌های دور در زمینه های مختلف ارتباط و همکاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش پاکستان تعامل و همکاری های زیادی در زمینه تبادل آموزشی و اعزام دانشجو  داشته و دارند و امیدواریم این همکاری‌ها روز به روز گسترش یابد.

فرمانده ارتش پاکستان نیز در این دیدار  با استقبال از همکاری های دو جانبه گفت: آماده ارتقای همکاری ها در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: دو کشور دارای تهدیدات و منافع مشترک هستند که لازم است در این خصوص با یکدیگر تعامل و همکاری نزدیکی داشته باشند.

این دیدار دو جانبه در چارچوب گسترش و تقویت همکاری های نظامی، هم افزایی و همکاری در تامین امنیت مرزها و تبادل آموزش های نظامی صورت گرفت.

منبع: فارس برچسب ها: فرمانده ارتش پاکستان ، ایران ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرمانده ارتش پاکستان ایران سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد