Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در پی شروع بارش برف پاییزی از عصر روز گذشته تاکنون راه‌های ارتباطی استان لغزنده شده است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، غلامرضا رسول زاده، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های استان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است اظهار داشت: بارش برف پاییزی تا صبح امروز در تمامی راه‌های ارتباطی استان به ویژه شهرستان‌های چاراویماق، هشترود، میانه، مراغه، بستان آباد، سراب، اهر، ورزقان و آزادراه پیامبر اعظم ادامه داشته و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در راه‌های ارتباطی استان باید احتیاط و سرعت مطمئن را رعایت کنند، اظهار داشت: هم اکنون ارتفاع برف در شهرستان چاراویماق به بیش از 10 سانتی متر رسیده است.

هواشناسی| هشدار کولاک برف در برخی مناطق کشورهواشناسی|بارش برف و باران تا روز شنبه ادامه داردبرف پاییزی٬ زنجان را سفید پوش کرد+ تصاویر

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در زمان حاضر 90 گروه از عوامل راهداری در جاده‌های استان مستقر بوده و با استفاده از 660 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول برف روبی و نمک پاشی راه‌ها هستند.

رسول زاده، با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 160 نفر از عوامل راهداری در طرح زمستانی امسال فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: در اجرای این طرح 40 هزار تن نمک و 40 هزار تن شن و ماسه در 50 راهدارخانه استان برای یخ زدایی راه‌ها ذخیره شده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نریمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده جوی ناپایدار در ۲۴ ساعت آینده است و با تشدید فعالیت سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش‌های رگباری به همراه وزش باد به نسبت شدید و تگرگ و برف در مناطق مستعد انتظار می‌رود.

وی با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های استان، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری، توصیه کرد: شهروندان و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

نریمان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف در ایستگاه‌های استان ثبت نشده ولی برف پراکنده از ارتفاعات گزارش شده است، گفت: در مدت یاد شده بیشترین بارش در ایستگاه هریس به میزان ۲۳.۶ میلی متر ثبت شده است.

وی با اشاره به بارندگی مناسب روز گذشته تبریز گفت: ۱۱.۱ میلی متر باران در ایستگاه فرودگاه تبریز و ۱۵ میلی متر از ایستگاه هواشناسی استان در شهر تبریز ثبت شده است.

کارشناسی هواشناسی استان آذربایجان شرقی بیشنیه دمای استان در ۲۴ گذشته را مربوط به میانه با ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: کمینه دما مربوط به چاراویماق با چهار درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

وی دمای هوای تبریز را در زمان حاضر ۱۲ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

کد خبر 6099090

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟