Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان، مجید محمدی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ایجرود گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۷۵۰ اصله نهال در مساحت ۱۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان زیر کشت گل محمدی رفت.
وی با اشاره به اجرای این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی افزود: امسال حدود ۳۲۰ اصله نهال گل محمدی واکاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان این که اجرای طرح کشت گل محمدی در اراضی ملی شهرستان به صورت کشت دیم انجام شده است اظهار داشت: برای واکاری این نهال‌ها نیز ۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ایجرود در ادامه خاطر نشان کرد: در طول اجرای این پروژه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است که این آمار هنگام به ثمر نشستن نهال‌ها و آغاز برداشت گل‌ها و گلابگیری به بیش از ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد رسید.

انتهای پیام / ک

نهال های گل محمدی در ایجرود واکاری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی محیط زیست اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان