Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: تردد در استان های زنجان در محورهای زنجان -طارم و زنجان - دندی)، اردبیل محور اردبیل - خلخال و گیلان محور اسالم - خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: اکنون در استان های البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی در اکثر محورها، اردبیل محور اردبیل - خلخال، گیلان محورهای اسالم - خلخال و دیلمان و استان گلستان محور توسکستان - شاهرود بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استانهای فارس، سمنان، گیلان، گلستان، بوشهر و شرق استان تهران بارش باران گزارش شده است.

وی افرود: در استان های اصفهان اکثر محورها، اردبیل محورهای گرمی - بیله سوار و پارس آباد مه گرفتگی گزارش شده است.

رحمانی از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهایی که با مه گرفتگی همراه است حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند و برای جلوگیری از هر گونه تصادفات احتمالی فاصله طولی خودروی خود را با خودروی جلویی حفظ کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک در آزادراه کرج به قزوین از مهرشهر تا پل حصارک، آزادراه قزوین به کرج از پل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین و در محورهای تهران - قم و تهران - ساوه پرحجم گزارش شده است.

هموطنان می‌توانند از طریق تلفن 88255555 یا 120 یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور 120 از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

برچسب‌ها زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا بارش برف ترافیک جاده ای بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا بارش برف ترافیک جاده ای بارش باران زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا بارش برف ترافیک جاده ای بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 11 MB کد خبر 6093052

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه