Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرگل‌ترین پیروزی تیم ملی ایتالیا در یک بازی رسمی از ۷۱ سال پیش تا کنون به ثبت رسید. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 9 بر یک شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل ارمنستان در شهر پالرمو پرگل‌ترین پیروزی این تیم از سال 1948 بود.

تیم ملی فوتبال ایتالیا 71 سال پیش در جریان رقابت‌های المپیک تیم ملی آمریکا را با نتیجه 9 بر صفر در هم کوبید و بهترین پیروزی تاریخش را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتزوری شب گذشته می‌توانست این رکورد را تکرار کند اگر دروازه‌اش را بسته نگه می‌داشت اما تنها گلی که در دقیقه 79 دریافت کرد، مانع از تحقق این اتفاق شد.

پیروزی خانگی لاجوردی‌پوشان دهمین برد متوالی آنها در 10 بازی‌شان در مرحله انتخابی یورو 2020 بود که تفاضل گل این تیم را به مثبت 33 ارتقا داد.

این برد باعث ثبت رکوردهای دیگر هم در کارنامه تیم ملی ایتالیا شد. این دهمین برد آتزوری در سال 2019 بود که بیشترین تعداد پیروزی ثبت شده برای این تیم در یک سال است. رکورد قبلی 9 برد در سال‌های 1990، 1994، 2000 و 2003 بود.

انتخابی یورو 2020| صعود دانمارک و سوئیس در شب پیروزی پرگل ایتالیا و اسپانیا

ایتالیا و بلژیک تنها تیم‌هایی هستند که با رکورد صد درصد پیروزی از تمام بازی‌ها‌ی‌شان مرحله انتخابی یورو 2020 را به پایان رسانده‌اند. پیش از این تیم‌های ملی بلژیک و انگلیس به ترتیب با مثبت 32 و مثبت 27 گل بهترین تفاضل گل را در این مرحله از رقابت‌ها داشتند اما ایتالیا به لطف برد 9 گله‌اش، تفاضل گل خود را به مثبت 33 افزایش داد.

برد مردان مانچینی در جنوب ایتالیا، یازدهمین برد متوالی آنها با هدایت روبرتو مانچینی بود که این هم بهترین رکورد ثبت شده از پیروزی‌های متوالی در کارنامه تمام سرمربیان تاریخ آتزوری است. رکورد قبلی 10 برد متوالی بود که در فاصله سال‌های 1938 تا 1939 توسط تیم تحت هدایت ویتوریو پوتزو به ثبت رسید.

با این حال در شب پیروزی مقابل ارمنستان یک آمار بد هم برای ایتالیایی‌ها ثبت شد، اینکه این تیم باز هم نتوانست مقابل حریف خود کلین‌شیت کند. ایتالیایی‌ها در 4 رویارویی‌شان با ارمنستان هرگز نتوانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند و 5 گل دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا