Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@10:46:45 GMT

فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر موسوی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۳۱۷

فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر موسوی دیدار کرد

ژنرال «قمر جاوید باجوا» با حضور در ستاد فرماندهی ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش مشرق، ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه نظامی به ایران سفر کرده است، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گفتگوی سرلشکر باقری با فرمانده ارتش پاکستان

سرلشکر موسوی در این دیدار با بیان این که پاکستان یک کشور بزرگ و با تمدنی کهن است، گفت: ایران و پاکستان دو  کشور همسایه و دارای اشتراکات دینی هستند که از گذشته‌های دور در زمینه های مختلف ارتباط و همکاری داشته‌اند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش پاکستان تعامل و همکاری‌های زیادی در زمینه تبادل آموزشی و اعزام دانشجو  داشته و دارند و امیدواریم این همکاری‌ها روز به روز گسترش یابد.

فرمانده ارتش پاکستان نیز در این دیدار  با استقبال از همکاری‌های دو جانبه گفت: آماده ارتقای همکاری ها در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: دو کشور دارای تهدیدات و منافع مشترک هستند که لازم است در این خصوص با یکدیگر تعامل و همکاری نزدیکی داشته باشند.

این دیدار دو جانبه در چارچوب گسترش و تقویت همکاری‌های نظامی، هم افزایی و همکاری در تامین امنیت مرزها و تبادل آموزش های نظامی صورت گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سرلشکر موسوی فرمانده ارتش پاکستان ملاقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار