Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در همایش ملی بانوان خیرین مدرسه ساز خطاب به خیرین اظهار کرد: شما خیرین کار بسیار مهم و سنجیده انجام داده اید وآنچه تشخیص دادید دقیقا نقطه کانونی برای توسعه و پیشرفت کشورهاست، امروز همه کشور‌ها توسعه یافتگی را بر پایه آموزش  قرار می‌دهند، چراکه یکی از مولفه‌های توسعه آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اکنون مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافت که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود؛ این امر نشان از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان ینکه هجدهمین  ستاد بودجه روز گذشته شکل گرفت، تصریح کرد: بودجه سال آتی در سازمان برنامه و بودجه کشور در مراحل پایانی است و  ارقام کلان بودجه را نهایی کردیم؛ البته ردیف‌ها باقی ماند و امروز در این جلسه آمدم تا بدانم برای سال جاری ردیف عمرانی متناسب با برنامه ریزی خیرین و امر مدرسه سازی چه کمیتی است تا آن را در لایحه بودجه تقدیم دولت کنم.

بیشتر بخوانید: رئیس جمهور اجازه نداد پول حاصل از افزایش قیمت بنزین را به بودجه تزریق کنیم/ در کمتر از ١٠روز مبلغ حمایتی دولت به حساب خانوارها واریز خواهد شد

نوبخت بیان کرد: این ردیفی که از آن صحبت می‌کنیم تعهد تصویبی و اجرایی است؛ البته ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل یابد، اما ردیف خیرین را تغییر  نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

تخصیص یک هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت