Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:22:03 GMT

اخلالگران در میان مردم جایگاهی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۵۷۶

اخلالگران در میان مردم جایگاهی ندارند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه اظهار داشت: در روزهای گذشته با توجه به مصوبه سران سه قوه مبنی بر سهمیه بندی بنزین، تعدادی از اجیرشدگان ضدانقلاب و سلطنت طلب سعی در برهم زدن آرامش و امنیت مردم داشتند که با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی پلیس نقشه شوم آنان ناکام ماند.

وی افزود: کسانیکه قصد اخلال ، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند ، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود ، گفت: به مردم عزیز تاکید می کنم صف خود را از صف معدود افراد معلوم الحالی که به دنبال اخلال و بی نظمی در جامعه هستنند جدا کنند.

سردار یاری با بیان اینکه بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است ، گفت:نهادهای امنیتی و انتظامی کشور این افراد را شناسایی و انشاءالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

وی نعمت امنیت را از بزرگترین نعمت ها برشمرد و گفت: با هدایت های داهیانه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه پرتلاطم است .

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بازوی پر توان ولایت در تمام عرصه های جامعه است از عموم شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات پلیسی و یا مشاهده هرگونه تخلف و بی قانونی مراتب را در طول شبانه روز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب‌ها صف اخلالگران سهمیه بندی بنزین پلیس پروندهٔ خبری ناآرامی و اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صف اخلالگران سهمیه بندی بنزین پلیس صف اخلالگران سهمیه بندی بنزین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!

در پی حمله یک مرد با سلاحی شبیه به شمشیر سامورایی به چندین نفر در شمال شرق لندن، یک پسر ۱۳ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش فرارو، این پسر در میان پنج نفری بود که به بیمارستان منتقل شدند، اما جان خود را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرد ۳۶ ساله ۲۲ دقیقه پس از فراخوان پلیس توسط پلیس دستگیر شد. هنوز از علت این حمله گزارشی منتشر نشده است. پلیس حوادث امروز را وحشتناک توصیف کرده و گفته که خانواده پسر در این زمان دشوار غیرقابل تصور حمایت می‌شوند.

پلیس گفت دو افسر پلیس در میان مجروحان این حمله هستند و جراحاتی متحمل شده اند که نیاز به جراحی دارد. سه نفر از مردم نیز به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن‌ها جان باخته است.

به گفته پلیس جراحات افسران شدید بوده است، اما جراحات دو نفر از مردم خطرناک نیست.

صادق خان شهردار لندن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که افسران پلیس بیشتری طی روز‌های آینده در منطقه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت