Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@09:32:53 GMT

تیم ملی، ۱۸۰دقیقه فوتبال بدون برنامه!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۶۱۹

تیم ملی، ۱۸۰دقیقه فوتبال بدون برنامه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگر دو بازی آخر تیم ملی مقابل تیم های عراق و بحرین را ببینید به سختی می توانید طرح و برنامه خاصی در بازی تیم ملی بیابید، تیمی که در گذشته برای تک تک دقایق بازی خود برنامه داشت، این روزها یک فوتبال بدون هدف را بازی می کند که البته با توجه تغییر مربی و تفکر جدیدی که وارد تیم ملی شده تا حدودی می تواند طبیعی باشد ولی ضعف دفاعی تیم ملی به بهانه انجام فوتبال هجومی که تاکنون هم عملی نشده، پس از دوران درخشانی که در گذشته تجربه کرده ایم، قابل پذیرش نیست؛ شنیده شده برخی از بازیکنان تیم ملی هم از برنامه های تاکتیکی مربی بلژیکی راضی نیستند و معتقدند او تمرینات خاصی برای بهبود وضعیت تاکتیکی تیم ملی در نظر نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این ویلموتس هنوز از توانایی بازیکنان خود به طور کامل آگاه نیست و این موضوع در انتخاب لیست نفرات تیم ملی، ترکیب اصلی و تعویض ها به خوبی خودش را نشان داده است. حل این موضوع هم فقط با بازی های دوستانه و جلسات تمرینی بیشتر امکان پذیر است که فعلا چنین چیزی رخ نداده و تیم ملی تا فروردین ماه سال بعد مسابقه ای نخواهد داشت.

مشروح این گزارش را اینجــــا بخوانید

256 251

کد خبر 1322622

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس سهمیه بندی بنزین بنزین ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال بارش برف باران باشگاه پرسپولیس آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)