Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:11:24 GMT

فرماندار: زلزله‌زدگان سراب مشکل گرمایشی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۶۹۰

فرماندار: زلزله‌زدگان سراب مشکل گرمایشی ندارند

ایرج ثقفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۱۰۰ خانوار نیاز به اسکان موقت داشتند،  اظهار کرد: ۱۰  اتاقک نصب شده و ۳۰ اتاقک نیز امروز نصب می شود و بخاری برقی و پتو نیز به مقدار لازم توزیع شده است.  

وی ادامه داد: ۱۰۰ واحد پیش ساخته نیز پیش بینی شده که در مرحله اول ۶۰ واحد ایجاد می شود و با توجه به اینکه آوار برداری در ۱۵ روستا به اتمام رسیده ساخت واحدهای پیش ساخته به زودی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ثقفی گفت: در ۵۰ روستای زلزله زده شهرستان نیز کار آواربرداری در حال اجراست که به زودی به پایان می رسد.  

وی با بیان اینکه تجهیزات آواربرداری از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تامین شده است، گفت: تعدادی از اماکن مسکونی برای آواربرداری غیرقابل عبور هستند بر این اساس یا مسکن جدید در مکان دیگر برای آنها ساخته می شود یا آوار به صورت دستی توسط کارگران انجام می شود.  

فرماندار سراب یادآور شد: برای ۶۰۰ زلزله زده شهرستان نیز واحد استیجاری در اختیارشان قرار گرفته تا در مقابل سرما دچار مشکل نشوند.  

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه هفدهم آبان ماه جاری حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل احساس شد.  

این حادثه پنج فوتی داشت و موجب تخریب و آسیب بیش از پنج هزار واحد مسکونی روستایی شد و بیش از ۱۲ هزار نفر را در شهرستان های میانه و سراب ناگزیر از زندگی در چادر کرد.

برچسب‌ها آواربرداری ساختمان آذربایجان شرقی سراب زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آواربرداری ساختمان آذربایجان شرقی سراب زلزله آواربرداری ساختمان آذربایجان شرقی سراب زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد