Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان با تکذیب خبر اعتصاب برخی واحد‌های صنفی بازار اصفهان، اظهار کرد: طبیعی است که از میان ۲۰۰ هزار واحد صنفی فعال در اصفهان، تعدادی از واحد‌ها در یک روز فعالیت نکنند و هیچگونه اعتصابی در بازار اصفهان اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: هیچ کدام از واحد‌های صنفی به دلیل مشکلات امنیتی تعطیل نبوده است و هم اکنون بازار اصفهان در نقطه مناسبی از فعالیت خود قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به افزایش اخیر نرخ بنزین، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید سهمیه بندی بنزین و مشکلاتی که در پی اجرای آن به وجود آمده، در جلسه ستاد تنظیم بازار پیگیر تامین سوخت مورد نیاز برخی از صنوف که فعالیت آن‌ها وابسته به مصرف بنزین است بوده ایم و درحال رایزنی با مقامات مسئول برای تامین این سهمیه هستیم.

جهانگیری اضافه کرد: فعالیت واحد‌های صنفی حوزه وانت تلفنی ها، پیک موتوری ها، تاکسی تلفنی‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی ارتباط مستقیم با مصرف بنزین دارد و بر اساس گزارشات سهمیه لازم برای تاکسی تلفنی‌ها در نظر گرفته شده، اما هنوز سهمیه‌ای برای تامین بنزین مورد نیاز وانت تلفنی ها، پیک موتوری‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی اعلام نشده است.

او ادامه داد: بر اساس ارتباط ویدئویی که با ستاد تنظیم بازار کشور برقرار کرده ایم، مقرر شد میزان سهمیه مورد نیاز وانت تلفنی ها، پیک موتوری‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی نیز آنالیز و بررسی شود و سهمیه مورد نیاز بنزین برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه هیچ یک از واحد‌های صنفی حق افزایش قیمت محصولات خود را ندارند، خاطر نشان کرد: به صورت جدی با واحد‌های صنفی که اقدام به افزایش قیمت کالا‌ها کنند، برخورد می‌کنیم و در حال حاضر هیچ مصوبه افزایش قیمتی را در دستور کار اتحادیه‌ها نداریم.

جهانگیری افزود: آنالیز و بررسی تاثیر افزایش قیمت بنزین بر فعالیت مشاغل و میزان مصوب افزایش قیمت خدمات به آینده موکول شده و در حال حاضر هیچگونه افزایش قیمتی را نخواهیم داشت. در صورتی که هر یک از مشاغل ارتباط مستقیم با مصرف بنزین داشته باشند، میزان افزایش نرخ خدمات آن را در آینده بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

  تکذیب خبر اعتصاب برخی واحد های صنفی بازار اصفهان 

منبع:ایمنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید