Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،معروف خسروی سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال گفت: براثر بارش برف سنگین که ارتفاع آن در برخی از مناطق کوهستانی از جمله گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم به بیش از یک متر می‌رسد راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به علت بارش برف سنگین و احتمال سقوط بهمن، جاده خلخال به پونل مسدود شده است.

خسروی با بیان اینکه بازگشایی جاده‌های مسدود شده روستایی خلخال از بامداد امروز آغاز شده، گفت: بارش سنگین برف و حجم زیاد آن در جاده‌های روستایی عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌های مسدود شده از برف روستاهای این شهرستان را مشکل و طولانی کرده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال افزود: با قطع بارش برف از صبح امروز گروه‌های برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده روستایی خلخال به منطقه اعزام شده‌اند و برای بازگشایی راهها با استفاده از ماشین‌‍آلات و امکانات برفروبی در اختیار خود تلاش می‌کنند.

خسروی گفت: اولویت بازگشایی راه‌های روستایی به ترتیب کثرت جمعیت بوده و تلاش می‌شود تا بیشتر راه‌های ارتباطی مسدود شده روستایی خلخال در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم این شهرستان در طول امروز و روزهای آتی بازگشایی شوند.

او افزود:در حال حاضر تمامی جاده‌های ارتباطی اصلی و فرعی بین شهری خلخال به استثنای راه خلخال به پونل باز و تردد در گردنه الماس واقع در راه ارتباطی خلخال به اسالم در استان گیلان تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش سنگین برف در طول شب گذشته و پیش از ظهر امروز خبر داد و گفت: ارتفاع برف هم‌اکنون در شهر خلخال به ۳۲ سانتیمتر رسیده که این میزان در گردنه‌ها وارتفاعات این شهرستان ۱۵۰ سانتیمتر گزارش شده است.

فرامرز فرض‌الله پور افزود: با وجود بارش‌های پنج روز برف دمای هوای خلخال در طول چند روز گذشته و صبح امروز بین صفر تا چهار درجه زیر صفر در نوسان بوده وبا قطع بارندگی‌ها و صاف شدن آسمان کاهش قابل ملاحظه دمای هوا و بروز یخبندان در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ع

بارش سنگین برف در خلخال

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند