Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:45:17 GMT

ماجرای عدم پرداختی به برخی بازیکنان استقلال چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۹۶۲

ماجرای عدم پرداختی به برخی بازیکنان استقلال چیست؟

برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در پرداختی جدید باشگاه پولی دریافت نکردند که این مسئله به اتفاقات ابتدای فصل بازمی‌گردد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال روز گذشته بخشی از مطالبات برخی بازیکنان تیم فوتبال خود را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرداختی شامل همه بازیکنان نبود تا حرف‌وحدیث‌هایی در این زمینه بوجود بیاید که چرا برخی پول گرفته‌ و برخی نگرفته‌اند.

مدیریت باشگاه در ابتدای فصل به شماری از بازیکنان قدیمی مبالغی را پرداخت کرد. این بازیکنان نیز عنوان کردند مبالغ پرداخت شده را به حساب مطالبات فصل گذشته خود می‌زنند، اما باشگاه اعلام کرد بحث مطالبات فصل گذشته مطرح نبوده و پرداختی‌ها برای قراردادهای فصل جدید است. در این میان، بازیکنان جدید برای لیگ نوزدهم نیز مبلغی را به عنوان پیش قسط قرارداد خود دریافت می‌کنند.

در عین حال پیش از این سه بازیکن قدیمی استقلال جدا از سایر بازیکنان فصل گذشته پول گرفته‌اند و این موضوع جای بحث دارد و باید دید در مذاکرات ابتدای فصل بین مدیران باشگاه، مدیر برنامه‌ها و بازیکنان چه قول و قرارهایی گذاشته و چه تصمیماتی گرفته شده است.

قرار بود مدیران باشگاه مطالبات سایر بازیکنان را نیز بدهند، اما امروز و فردا شدن آن باعث شد استراماچونی و وریا غفوری در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را در خصوص مشکلات مالی مطرح کنند. چند روز بعد نیز یکی از جلسات تمرینی تعطیل شد و برخی بازیکنان نیز ترجیح دادند در روزهای بعد در تمرینات شرکت نکنند.

مسئولان استقلال به همراه پرسپولیسی‌ها از یکی از اپراتورها مبلغی را به عنوان طلب‌ فصول گذشته دریافت کردند که خیلی قابل توجه نبود. باشگاه استقلال این پول را میان بازیکنان فصل گذشته و برخی از عوامل تیم تقسیم کرد تا به اصطلاح پرداختی‌ها کمی یکسان شود. بنابراین، در پرداختی روز گذشته به بازیکنان جدید و همچنین سه بازیکن قدیمی پولی نرسید. ضمن اینکه هنوز کادر فنی نیز نتوانسته مطالبات خود را به طور کامل دریافت کند.

استقلالی‌ها پولدار شدند!

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند