Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تخریب کنندگان اموال عمومی و توهین به مقدستان مردم نبودند، گفت: مردم شیراز به موقع صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند و اینها مردم نیستند. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

آیت الله علی‌اکبر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره اتفاقات اخیر در شهر شیراز و برخی از شهرستان‌های فارس، اظهار داشت: با یک نگاه سطحی به این قضایا مشخص است که آشوب‌ها با یک برنامه جدی و حساب شده انجام شده است و با طرح‌های همه جانبه وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری: سخنان رهبر انقلاب درباره موضوع بنزین کار جوانمردانه‌ای بودمنطق حمایت رهبر انقلاب از یک تصمیم اقتصادی درباره بنزیننرخ تورم طی 6بار افزایش قیمت بنزین کاهش داشته است/ تمرکز ستاد تنظیم بازار بر کنترل قیمت 100 کالای اساسی

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینکه آشوب‌طلبان از بیرون از مرزها خط گرفته‌اند و موجبات نگرانی را برای مردم ایجاد کردند، بیان کرد: توهین به مقدسات، به آتش کشیدن مساجد و قرآن کریم نشان داد که اینها مردم عادی نیستند؛ اراذل و اوباشی هستند که دلسوز و غمخوار مردم نیستند.

کلانتری با بیان اینکه مردم هم صفوف خود را از آشوب‌طلبان به موقع جدا کردند، گفت: اوضاع در شیراز آرام شده و آرام‌تر نیز می‌شود و یکبار دیگر آمریکا و اسرائیل و آل سعود ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه تخریب‌ها و مشکلات نیز جبران می‌شود اما انتظار از نیروهای ایجاد‌کننده نظم بیشتر از این بود؛ خاطرنشان کرد: میشد که از قبل پیش‌بینی کنند و با درایت بیشتر و بدون تاخیر وار شوند تا از بسیاری از تخریب‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 424/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود