Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:50:06 GMT

قبوض کاغذی گاز از آذرماه هم حذف می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۰۷۴

قبوض کاغذی گاز از آذرماه هم حذف می شوند

شرکت ملی گاز از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد و اعلام کرد با این کار ۸۵ میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی می شود.

محمد عسکری از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این کار آماده شده است و از مردم می‌خواهیم با ما در این زمینه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نحوه ثبت درخواست مشترکان افزود: مشترکان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت ملی گاز و وارد کردن شماره اشتراک خود در بخش مربوطه، اطلاعات پرونده خود را تکمیل کنند.

 

حذف قبوض گاز از آذرماه

وی ادامه داد: مشترکان با استفاده از سرویس‌های پیامکی و ارسال شماره اشتراک خود به شماره *10001941 ثبت نام خود را انجام دهند.

عسکری اضافه کرد: در برخی استان‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است تا به هنگام مراجعه کنتورخوان، همکاران ما کار ثبت نام مشترکان را انجام دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بابیان اینکه هیچ محدودیتی در ثبت شماره اشتراک با یک شماره تلفن وبالعکس وجود ندارد گفت: در برخی مجتمع‌ها یک کنتور گاز وجود دارد و ممکن است همه ساکنان بخواهند از قبض گاز مصرفی خود مطلع شوند.

وی گفت:  این افراد می‌توانند شماره اشتراک مجتمع را با شماره تلفن‌های متعدد پیامک کنند، همچنین اگر برخی افراد که چندین ملک و ساختمان دارند تمایل داشته باشند قبوض گاز مصرفی خود را روی یک شماره تلفن یکسان دریافت کند این امر امکان پذیر بوده است و محدودیتی در ثبت یک شماره اشتراک با چندین شماره تلفن و یا ثبت چندین شماره اشتراک با یک شماره تلفن وجود ندارد.

عسکری تاکید کرد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه 23 میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود 85 میلیارد تومان به صورت سالانه در هزینه‌های آشکار صرفه‌جویی خواهد شد./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا اصغری افزود: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش  ۵ درصدی داشت.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود گفت: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

او در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • تلفن ثابت سازمانی