Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است از پنجشنبه این هفته با انجام دو بازی در سیرجان و جم آغاز شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، طی یک هفته اخیر در پی ناآرامی‌های اخیر که بعد از اعلام نرخ جدید بنزین، در برخی شهر‌های کشور رخ داده و بعضا موجب درگیری‌هایی نیز شده است، شاهد لغو چندین دیدار ورزشی در لیگ‌های مختلف ورزشی بوده ایم که مهمترین نمونه آن لغو پنج مسابقه از هفت دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال دیدار‌های ورزشی که امکان و احتمال جذب تماشاگر زیادتری داشته اند، در لیگ والیبال و بسکتبال نیز به آینده منتقل شده و در برنامه بازی‌های معوقه قرار گرفته اند. با اینحال هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نیز احتمالا تحت تاثیر این ناآرامی‌ها قرار بگیرد و شاهد تغییراتی در برنامه مسابقات باشیم.  

به طور مثال از دو بازی روز پنجشنبه، مسابقه‌ای که سیرجانی‌ها قرار است میزبانی کنند، احتمال لغو و تعویق را بالای سر خود می‌بیند. همچنین بازی مهم هفته بین دو تیم بالانشین و مدعی تراکتور و شهرخودرو مشهد در تبریز یکی از حساس‌ترین مسابقاتی است که می‌تواند تماشاگران بسیاری به استادیوم یادگارامام بکشاند و تبعاتی منفی را رقم بزند. بازی‌های دیگر بین پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی و همچنین بازی سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان نیز احیانا نگرانی‌های مشابهی خواهند داشت. در این میان برای برگزاری بازی استقلال در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به دلیل چهار روز فاصله از سایر دیدار‌ها، فرصت برای تصمیم گیری وجود دارد و شاید با فروکش کردن حجم نا آرامی‌ها آن دیدار در موعد مقرر برگزار شود.  

نکته مهم اما فشار به تیم های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که لغو مسابقات شان منجر به فشردگی سایر مسابقات آنها خواهد شد و مشخص نیست بازی های این هفته در صورت لغو، چه زمانی در تقویم گنجانده می شوند. هر چند این تعویق ناگزیر است و قصوری را متوجه فدراسیون فوتبال یا مسوولان تصمیم گیرنده نخواهد کرد.

با اینحال صحنه‌هایی که در آخرین بازی تراکتور در استادیوم خانگی ثبت شد نشان می‌دهد نگرانی‌ها بابت برخی اتفاقات حاشیه‌ای در این ورزشگاه حائز اهمیت است و احتمال تکرار برخی حوادث ناگوار وجود دارد. در چنین شرایطی شورای تامین استان‌ها و یا شورای امنیت کشور تصمیم خواهد گرفت که آیا این مسابقات که جمعیت زیادی از هواداران و دوستداران فوتبال را جمع خواهد کرد، از امنیت کامل برخوردار است یا خیر؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت لغو مسابقات لیگ لغو لیگ برتر تابناک ورزشی قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران