Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:30:03 GMT

بازگرداندن کلاهبردار40میلیاردی به کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۴۶۵

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از بازداشت و بازگرداندن کلاهبردار ۴۰ میلیاردی به کشور خبر داد. ناطقان: سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت یک کلاهبردار متواری در خارج از کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده، پلیس بین‌الملل ناجا، پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی متهم را دستگیر و به کشور بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا افزود: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 400 میلیارد ریال کرده و به خارج از کشور متواری شده بود.  

وی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و با استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین‌المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن آن به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.

به گفته این مقام انتظامی، با هدایت عملیاتی پلیسی و بر اساس اعلان قرمز صادره و همچنین رایزنی‌های پلیسی، متهم دستگیر و به کشور بازگردانده شد. منبع: تسنیم برچسب ها: کلاهبردار ، کشور ، بازگرداندن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کلاهبردار کشور بازگرداندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی