Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی دلبری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: ۱۳ جایگاه سوخت رسانی در استان که  توسط افراد اغتشاشگر مورد آسیب قرار گرفته است بازسازی می شود.

اوافزود:جایگاه های سوخت فردیس ،گوهردشت،مارلیک ،مهرشهر و بلوار دانش آموز کرج  از جمله مناطقی هستند که مورد هجوم اشرار قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلبری گفت: بازسازی و جایگزین کردن تجهیزات آسیب دیده آغاز شده است و  از امروز به تدریج این واحد‌ها وارد مدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان در ادامه افزود :  شهروندانی که موفق به دریافت کارت سوخت نشده اند با مراجعه به پلیس +۱۰ در سایر نقاط استان هرچه زودتر نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

مجتبی دلبری گفت : شهروندانی که موفق  به فعال سازی  کارت سوخت خود نشده اند و همچنین  رمز آن‌ها فعالسازی نشده است می توانند  به دفاتر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان مراجعه کنند.

در استان البرز ۶۸ جایگاه بنزین و ۵۲ جایگاه گاز، سوخت رسانی در استان راانجام می‌دهند.

انتها پیام/م

تجهیزات آسیب دیده  درحال تعمیر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود