Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:20:20 GMT

همدان تا فردا برفی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۰۰۱

همدان تا فردا برفی است

ایسنا/همدان مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی بارش برف تا بعدازظهر فردا خبر داد و گفت: سامانه بارشی تا فردا بعدازظهر در آسمان استان فعال است.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دمای فعلی همدان یک درجه سانتی‌گراد است، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در سطح استان، طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده و گل تپه با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در همدان از طریق ایستگاه باران‌سنجی شورین همدان ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است، افزود: براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه شورین بیشترین ارتفاع بارش در استان همدان در شورین و شهرک مدنی با ۱۵ سانتی‌متر ثبت شده است.

باقری‌شکیب با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه هواشناسی و ۹۰ ایستگاه باران‌سنجی در سطح استان همدان فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: میزان بارش برف در ایستگاه فرودگاه- همدان ۱۱ میلی‌متر، ایستگاه شورین ۱۳ میلی‌متر، ایستگاه ملایر ۲.۵ میلی‌متر، ایستگاه تویسرکان ۳.۵ میلی‌متر، ایستگاه نهاوند ۵ میلی‌متر، ایستگاه کبودراهنگ ۵.۴ میلی‌متر، ایستگاه رزن ۱.۲ میلی‌متر، ایستگاه فامنین ۰.۲ میلی‌متر، ایستگاه قهاوند ۰.۳ میلی‌متر و ایستگاه بهار ۷.۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در اسدآباد و گل‌تپه بارش نداشتیم به طوریکه در ایستگاه‌های این نقاط میزان بارش برف صفر گزارش شده است، خاطرنشان کرد: دمای همدان در صبح چهارشنبه ۲۹ آبان منفی پنج درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی آب‌وهوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • نحوه تعویض پکینگ برج خنک کننده
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند