Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:01:57 GMT

دعوت نونهالان قزوینی به اردوی تیم ملی پهلوانی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۰۲۶

دعوت نونهالان قزوینی به اردوی تیم ملی پهلوانی

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر عباس حسینی، ابوالفضل ملامجیدی و ابوالفضل عسگری فرد از قزوین به اردوی آماده سازی تیم ملی ورزش های زورخانه ای نونهالان دعوت شدند.

این اردو به مدت ۳ روز در قم برگزار می شود.

دختران شناگر قزوینی با هم رقابت کردند

دختران شناگر قزوینی در مرحله سوم لیگ دو باشگاه های قزوین با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده ۱۱ - ۱۲ سال، در ماده ۳۳ متر آزاد، محدثه تلخابی، زهرا انصاری و فائزه جوانمرد اول تا سوم شدند و در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، زهرا انصاری، هستی حسین زاده  و محدثه ترکی عناوین برتر را کسب کردند، در رده سنی ۸-۱۰ سال در ماده ۳۳ متر قورباغه، هلیا محمودی، آلا کیانی و ریحانه خورانی اول تا سوم شدند و در ماده ۱۰۰ متر پشت هم مینو معصومی، سارینا جوادی و عسل شریفی عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی بالای ۱۵ سال، در ماده ۳۳ متر پشت، یگانه جدی، سمانه نودوزی، زهرا شریفی اول تا سوم شدند، در ماده ۴ در ۳۳ مترمختلف، یگانه جدی قهرمان شد و سمانه نودوزی نایب قهرمان شد. در رده سنی ۱۳-۱۴ سال، در ماده ۱۰۰ متر آزاد، تینا جابری، مرضیه کوهستانی و ستایش رحمانی عناوین برتر را کسب کردند در ماده ۴ در ۳۳ مترمختلف بیتا خجسته قهرمان شد. در ماده ۳۳ متر پروانه، شرمینه حاجی پور، تینا جابری و مرضیه کوهستانی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت ها در ۱۰ ماده با شرکت ۴۰ شناگر از ۶ تیم در استخر شهید رجایی برگزار شد.

تیم خانه بسکتبال قزوین در دور برگشت باشگاه های کشور به میدان می رود

تیم دختران خانه بسکتبال قزوین برای شرکت در هفته اول دور برگشت رقابت های نوجوانان کشور عازم مشهد شد.

نماینده استان در بازی های این هفته با تیم های نیشابور، سورن مشهد مصاف می کند.
 
 

کد خبر 4775925

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شنا بسکتبال ورزش و جوانان قزوین بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه