Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:25:33 GMT

جزییات دستگیری اخلالگران در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۲۱۹

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام دستگیری شمار زیادی از اخلالگران در اتفاقات اخیر در تهران گفت: به زودی افراد دیگر هم که دست به اقدامات خرابکارانه زده و متواری شده بودند، دستگیر می شوند. ناطقان:سردار حسین رحیمی درباره تعداد افراد دستگیر شده در اتفاقات اخیر تهران گفت:‌ تعدادی به بهانه‌های واهی به خصوص در یکی دو روز اخیر دست به اقدامات اوباشگرانه و وحشیانه زده و ضررها و خسارات زیادی را به اموال مردم و اموال عمومی وارد کردند که قطعا این‌ افراد جزو اشرار و جزو کسانی هستند که قانون برخورد قاطعی با آنان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ناجا به عنوان مسئول امنیت مردم، جامعه و کشور وظیفه دارد که با این افراد برخورد کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت کشور، مردم و جامعه محافظت خواهد کرد و اجازه هیچگونه ناامنی را به اخلالگران نخواهد داد.

رحیمی درباره دستگیر شدگان نیز گفت: ما در دو روز گذشته جمع زیادی از این افراد را دستگیر کردیم و تعدادی دیگر را نیز به زودی به سراغشان خواهیم رفت. افرادی که شرارت کرده و تخریب کرده و به اموال عمومی مردم ضربه زده و متواری شده بودند، به زودی دستگیر خواهند شد.
منبع: مهر برچسب ها: رئیس پلیس پایتخت ، اخلالگران ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت اخلالگران دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار مهدی کرمی، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتا از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد. ‎‌‎‌‎

کد خبر 849446 منبع: فارس برچسب‌ها شرکت هرمی خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه