Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در پنجمین نمایشگاه ایران تراکنش اظهار کرد: فعالان حوزه ict طلایه دار اقتصاد هوشمند است و مسیری برای افزایش قدرت ایران در این مسیر است.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: روزی که بحث اقتصاد هوشمند را بیان کردم عده ای این موضوع را فانتزی  و رویایی تصور می کردند و آن را در شان اظهارات یک وزیر نمی دانستند.

دژپسند با اشاره به این که اقتصاد هوشمند نباید یک آرمان باقی نمی ماند،  گفت: طرح خود برای برنامه وزیر امور اقتصادی و دارایی را بر مبنای توان داخلی جوانان ایرانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: ضرورت های اجتماعی در کشور اجازه نمی دهد که ما برای هوشمندسازی اقتصاد تعلل کنیم. بلکه کشور را برای افزایش مطالبات دیجیتالی و فرایندهای تولی دیتاها آماده کنیم.

دژپسند گفت: داشتن رتبه های برتر در حوزه نفت و اکتشافات بسیار خوب است اما نباید با اتکا به بودجه نفتی به خواب خرگوشی و عدم رشد غیرنفتی گرفتار شویم.

این مقام مسئول بیان کرد: اقتصاد ایران از طرفی ما را به غصه گرفتار می کند چرا که در عرصه بین المللی اقتصاد ایران با همراه فروش نفت به ۰.۷ می رسد. 

دژپسند بیان کرد: ایران با تمام فشارهای وارده بر اقتصاد تاب آوری خوبی را طی کرد هرچند کمک مردم به دولتمردان را نادیده نمی گیریم. زمانی کشورهای بیگانه و دشمنان مدعی بودند که ایران اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید. اما بعد از مدتی به نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور فرانسه اعتراف می کند که ایران کشوری نیست که به راحتی سرنگون شود.

این مقام مسئول گفت: با تمام فشار نسبت ایجاد اشتغال خالص از تابستان سال گذشته  افزایش چشمگیری داشته و مرکز آمار ایجاد ۸۴۰ هزار شغل را نوید داده است.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اقتصاد ایران اقتصاد ایران دژپسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند

به گزارش صدای ایران به نقل از فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آنها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آنها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد

دیگر خبرها

  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است