Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سامانه بارشی خوبی از روز چهارشنبه وارد استان شده و فعالیت خود را در سطح استان آغاز می‌کند به طوریکه علاوه بر بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش تندباد‌های موقتی، احتمال جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در برخی مناطق شرایط برای ریزش تگرگ نیز مهیا است، ادامه داد: با توجه به وزش تندباد‌های موقتی در این مدت، خیزش گردوخاک و کاهش شعاع دید افقی در محور‌های مواصلاتی استان نیز مورد انتظار است.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: چهارشنبه شب برای ارتفاعات مرکزی استان به ویژه کوه تفتان احتمال بارش خفیف برف وجود دارد.

ملاشاهی با بیان اینکه سامانه تا پنجشنبه در استان فعال است، گفت: توصیه می‌شود در این مدت از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی اجتناب شود.

او تصریح کرد: از اواخر وقت روز چهارشنبه توده هوای سرد به استان نفوذ می‌کند که پیامد آن وزش باد شدید و گردوخاک در شمال استان و کاهش محسوس دما در سطح استان است به نحوی که پیش بینی می‌شود دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه پیش بینی می‌شود وزش باد در شمال استان شنبه کاهش یابد، افزود: از روز چهارشنبه وزش باد با شدت کمتر در مرز شرقی و نوار غربی استان آغاز می‌شود و تا جمعه ادامه می‌یابد.
ملاشاهی در بخش دیگری به نوسانات دمایی استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته زهک با دمای ۴ درجه سلسیوس سردترین شهر و زرآباد با ۳۱ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد.

انتهای پیام/گ

بارش برف در سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان