Web Analytics Made Easy - Statcounter

صغری فرشی روز سه‌‍شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  امسال جشنواره زمستان بیدار اردبیل با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار  خواهد شد و این رویداد فرصت خوبی برای شناسایی و معرفی قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

وی اضافه کرد: با توجه به زیرساخت‌های ورزش‌های زمستانی در استان اردبیل بویژه اسکی امسال محور جشنواره زمستانی بیدار بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، برگزاری مسابقات ملی مردان یخی، ساخت آدم برفی، والیبال روی برف، اسکی و چند ورزش و بازی دیگر از جمله برنامه‌های  پیش‌بینی شده برای جشنواره زمستان بیدار امسال استان اردبیل است.

فرشی همچنین با اشاره به  افزایش چشمگیر مسافرت‌ها به استان اردبیل در تابستان گذشته گفت: این استان با توجه به انجام سفرهای گسترده و بازدید گردشگران از اماکن طبیعی و باستانی  و نیز افزایش ماندگاری مسافران بعنوان مقصد گردشگری کشور در تابستان 98 انتخاب شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت شهرستان مشگین‌شهر با میزبانی 3.5 میلیون گردشگر  رتبه نخست را در این زمینه در استان اردبیل  به خود اختصاص داد.

استان اردبیل ظرفیت های قابل توجه گردشگری زمستانی متعددی دارد که از آن جمله می توان به کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی و وجود پیست اسکی آلوارس در 12 کیلومتری سرعین و شهر چشمه های بهشتی از جاذبه های گردشگری اشاره کرد. هم اکنون  سه  پیست اسکی دیگر نیز در شهرستان‌های سرعین ، مشگین شهر و خلخال  در حال ساخت است.

این استان همچنین دارای  ظرفیت گردشگری دیگر از جمله آب های گرم معدنی ، آثار باستانی و فرهنگی متعدد و جاذبه‌های طبیعی می‌باشد.

برچسب‌ها گردشگری ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردبیل گردشگری ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد