Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت آژینه ابزار پارس تولیدکننده دستکش‌های ایمنی با نام تجاری بوفالو توانمندی‌های خود را در حوزه تجهیزات ایمنی در نمایشگاه A+A دوسلدورف آلمان به‌عنوان تنها نماینده ایران، به نمایش گذاشت و موفق به عقد قرارداد فروش محصولات خود به چند کشور اروپایی، آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های ایمنی در جهان به شمار می‌آید که هر دو سال یک بار در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود طوری که تمامی شرکت‌های مطرح حوزه ایمنی یکی از هدف‌های اصلی خود را شرکت در این نمایشگاه قرار می‌دهند تا بتوانند تعامل نزدیکی با مشتریان خود داشته و از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

فرهاد طاهری، مدیرعامل این شرکت درباره این نمایشگاه و عقد قرارداد گفت: استقبال از غرفه ما به‌خصوص محصول جدید این مجموعه که دستکش آب، اسید و روغن‌گریز نانویی است باعث دلگرمی مدیران این واحد تولیدی صنعتی شد که این موضوع نیز گام مثبت دیگری در مسیر توسعه کسب‌وکار این شرکت به حساب می‌آید و احساس مسئولیت بیشتری را برای این تیم به همراه دارد تا بتوانیم محصولات متنوع‌تر و مبتنی بر دانش روز دنیا را به بازار ارائه دهیم و پاسخگوی نیاز مشتریان خود در سراسر جهان باشیم.

وی بیان کرد: بازدیدکنندگان بسیاری از کشورهای مختلف نظیر آلمان، آفریقای‌جنوبی، برزیل، هند، اتریش، دانمارک، انگلستان، لهستان،ترکیه، استرالیا، هلند، آرژانتین، ایتالیا، آذربایجان، روسیه، سنگاپور، تونس، چین، پرو، نروژ، کانادا، ژاپن، سریلانکا، قبرس، آمریکا، مالزی و پاکستان از غرفه شرکت بوفالو دیدن کردند که از بین آن‌ها مذاکرات با کشورهای آلمان، انگلستان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، لهستان، ترکیه، آرژانتین، آذریابجان و برزیل به نتیجه رسید و اخذ قرارداد با آن‌ها صورت پذیرفت.

وی درباره تاثیر این نمایشگاه در کسب‌وکار این شرکت افزود: عقد قرارداد با مشتریان خارجی و صادرات به کشورهای دیگر موجب توسعه بازار محصولات ما خواهد شد و همچنین باعث ورود ارز به کشور و اشتغال‌زایی و کارآفرینی می‌شود که مجموعه ما در زمینه استفاده از نیروهای جوان تحصیل‌کرده و کارآمد ایرانی در حوزه‌های مختلف استقبال کرده و این موضوع را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است.

طاهری، صادرات را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و افزود: در این مسیر مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و ارائه محصولات به‌روز و مبتنی بر دانش می‌تواند به تحقق برنامه‌های صادراتی این شرکت کمک کند.

این قراردادها، هفته گذشته در نمایشگاه A+A دوسلدورف آلمان به مرحله نهایی رسیده است.

برچسب‌ها فناوری نانو ستاد ویژه توسعه فناوری نانو حوزه دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو ستاد ویژه توسعه فناوری نانو حوزه دانش بنیان فناوری نانو ستاد ویژه توسعه فناوری نانو حوزه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا