Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ممکن است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از ۲ بازیکن تیمش در بازی بعدی استفاده کند. تاریخ انتشار: 13:05 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۱۳۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه و بعد از وقفه‌ای یک هفته‌ای در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در شرایطی مقابل حریف خود قرار می‌گیرند که با توجه به دو بازی خانگی پیاپی خود مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی فرصت مناسبی دارند تا بتوانند فاصله خود را با صدر جدول کم کنند.

نکته مهم، اما در دیدار روز جمعه سرخپوشان رونمایی از کمال کامیابی‌نیا در این بازی است. هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از عمل جراحی کتف خود دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و مدتی است که تمرینات گروهی خود را با سایر بازیکنان آغاز کرده است. این بازیکن به طور قطع در دیدار مقابل نفت در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد، اما این احتمال وجود دارد که با نظر کالدرون، کامیابی‌نیا در نیمه دوم بازی و برای دقایقی وارد زمین شود تا بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس به میدان برود.

از طرف دیگر بعد از مسابقات مقدماتی جوانان، مهاجم جوان سرخپوشان هم بعد از درخشش در این بازی‌ها به تمرینات پرسپولیس بازگشته است و اتفاقا در تمرینات هم شرایط خوبی داشته است. با این شرایط این احتمال وجود دارد که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با توجه به مشکلات خط حمله تیمش در این بازی از او استفاده کند و باید دید در صورت این اتفاق برزگر چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با معاونانش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر کمال کامیابی نیا آریا برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد