Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:06:37 GMT

جلسه با استارت آپ های پسماند خروجی اجرایی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۰۲۱

جلسه با استارت آپ های پسماند خروجی اجرایی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری، بعد از استماع صحبت‌های سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در صحن شورا گفت: محیط زیست جهان حال خوبی ندارد و به الطبع محیط زیست ایران و تهران نیز وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: باید به محیط زیست به عنوان یک حوزه فرابخشی نگاه کنیم تا بتوانیم با عملکرد درست مردم را به آن چه حقشان است، برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به ضرورت وجود برنامه در حوزه حمل و نقل و محیط زیست گفت: در این راستا نقش تکنولوژی و افراد اخلاق و درنهایت استارت آپ‌ها بسیار موثر بوده و باعث بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

نوری با اشاره به جلسه‌ای که کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با استارت‌آپ‌ها داشته، گفت: موضوع این جلسه درباره حوزه پسماند بود اما خروجی قابل اجرایی از آن حاصل نشد.

وی اضافه کرد: تقاضا می‌کنم از آنجایی که کمیسیون سلامت شورای شهر تهران آمادگی دارد این موضوع را در قالب کارگروهی به صورت جدی دنباله کند، برنامه سه جانبه‌ای میان شورا، شهرداری و شما ایجاد شود تا بتوانیم علاوه بر کاهش هزینه‌ها در حوزه محیط زیست، شاهد افزایش کیفیت خدمات نیز باشیم.

کد خبر 4776001 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاري محیط زیست زهرا صدراعظم نوری شورای شهر تهران زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه شهر تهران آلودگی هوا بارش برف بنزین کمیته امداد امام خمینی آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی محسن هاشمی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است